Töölö gymille töihin

Vittu mikkä vaatimukset. Yliopistokoulutus, portugalin, espanjan ja ranskan taito ja ulkonäkö mallin luokkaa. Palkka 1000E kuussa. Imekää ny sykkivää :david:

No voi läppä, pitää olla vaatemallina ja osata tehdä budjetit siinä samalla, ja jossain välissä vielä neuvoa portugaliksi mutuja tekeen hauiskääntöö oikein..
Sen jälkeen tilaamaan ulkomailta lisäravinteita, ranskaksi tietenkin. K :D

Palkkaushan on vain koeajalla noin huono. Sittenhän mennään tietysti provisiopalkalle. Tulot sen kuin laskee...

Kyllähän yleensä tyhmä on se joka maksaa, mutta tässä tapauksessa on tyhmä jo se joka pyytää.

Tuskin vitsikään, kun on oikein mollissa. Missä tahansa muualla, niin ottaisin vitsinä.

Vau.

Mahtaa hakemuksen laatijakin olla melkoinen monitoimimies, kun harjoittelijoiltakin tollaisia vaatii. Puuttu vain: Osaa lyhyesti (max.25 sanalla) selittää mitä nainen haluaa, keksii viimestään toiseen kahvituntiin mennessä parannuskeinon Aidsiin sekä kotipuhteinaan keksii lauseen millä kaikki miehet saadaan lopullisesti varmoiksi siitä, että koolla ei ole väliä.

Tipuin ihan täysin tuossa kielitaito-kohdassa, HOHoh :lol2:

Tuon on pakko olla vitsi, siis kamoon!

Onko tuo töölö-gym oy joku isompikin konserni kun oikein ulkomailla pitää edustaa??

Olen sanaton. Tuo on kyllä kirjoitettu jonkun päihteen vaikutuksen alaisena.
Olen varma että vt/kvs maisterit juoksevat armanien liepeet hulmuen postittamaan hakemuksia.
Ja minä luulin että sairaanhoitajien työ on kutsumushommaa. Tuo nostaa käsitteen "kutsumusammatti" aivan uudelle tasolle. :hyper:

Back
Ylös Bottom