Täydellisen (naisen) perseen kaava

Varmaan ollut kivaa tehdä tollasta tutkimusta. :kuola: :D

No voi elämä... Liian hankalaa... Luotan edelleen peiliin ja omiin silmiini... :D

-pipsa- sanoi:
No voi elämä... Liian hankalaa... Luotan edelleen peiliin ja omiin silmiini... :D

Ei kannata. Sensijaan kokeilemisen arvosta olis laittaa :kuvia: tänne ja pakkiksen raati voi arvioida. Ok? :love:

kirjottakaa toi suomeks:D

ZweCCo sanoi:
Ei kannata. Sensijaan kokeilemisen arvosta olis laittaa :kuvia: tänne ja pakkiksen raati voi arvioida. Ok? :love:

Pah! Sä voit kuvitella sen ihan niin täydelliseksi ku haluat! :D

-pipsa- sanoi:
Pah! Sä voit kuvitella sen ihan niin täydelliseksi ku haluat! :D

Ilonpilaaja. :jahas: :D

EDIT: Ei serial. Ei kannata luottaa tieteellisiin tutkimuksiin vaan antaa meidän arvioida. Varmasti oikea tulos. :D

BUAHAHAAAA!!!!:hyper:

Tollot miehet... :D

Ihan hölynpölyä tuolta netistä on taas kaivattu...

While women preferred the larger, curvier behind of Lopez, men found Minogue's pert symmetry more agreeable.

Taitaa olla mielipiteet täällä Suomessa hiukan erilaiset naisten keskuudessa, meinaan minkä takia mulla on sellanen käsitys että Suomalaiset naiset haluavat niin pienen pyllyn kuin vaan mahdollista? Anyways, itse olen kyllä enemmän ton isomman Lopezmaisen pyllyn perään. :kuola:

He asked about 2000 women across Britain to <b>assess their bottoms</b> using a simple points scale.

Aikas ihku ilmaisu.

Kiva kaava on joo mutta missä on käytännön esimerkit, jotka noudattavat tuota kaavaa?
On se kiva, että keksitään tuommoinen kaava mutta missä kuvat?

Kuvia perkele! ;)

Kerran yksi immeinen kerto hänen miehisen näkemyksen mukaan sopivan perseen leveyden. Eli käden peukut yhteen ja siitä molempien käden sormet leviälle, peukkujen päät kevyesti toisiaan koskettaen. Perseen pitäs sitte mahtua oikean ja vasemmankäden pikkurillien väliin. Vaikiasti selittynä...
Aika tiivis mitta....Ei mahu!:)

venla sanoi:
Varo vaan, kohta ne kaivaa sut jostain esiin ja mittailee sun takamuksesi kaavaa :hyper:

OMG!!! Piiloon!!! :eek:

Ei minnuu toivottavasti kukkaan löyä! :D

Edit:
hömppä sanoi:
Kerran yksi immeinen kerto hänen miehisen näkemyksen mukaan sopivan perseen leveyden. Eli käden peukut yhteen ja siitä molempien käden sormet leviälle, peukkujen päät kevyesti toisiaan koskettaen. Perseen pitäs sitte mahtua oikean ja vasemmankäden pikkurillien väliin. Vaikiasti selittynä...
Aika tiivis mitta....Ei mahu!

Kenen kädet? Mulla on nakkisormet... :)

hömppä sanoi:
Eli käden peukut yhteen ja siitä molempien käden sormet leviälle, peukkujen päät kevyesti toisiaan koskettaen. Perseen pitäs sitte mahtua oikean ja vasemmankäden pikkurillien väliin.

Vähän vaatimattoman kokonen berberi tulee kyllä noin. :rolleyes: Tai ainakin näyttäs siltä.

hömppä sanoi:

Eih, toi on aivan liian pieni! Toi mittaus systeemi kertaa 1.5, ja siinä on minun miehisen näkemykseni mukaan täydellinen takamus, tai ainakin jotain sinne päin. ;)

hömppä sanoi:

Paikallisessa yökerhossa kovasti työskentelevänä voin paljastaa, että siellä on käytössä sama mittayksikkö, jota kutsutaan asiaankuuluvasti nimellä "määrämittainen". :haart:

Back
Ylös Bottom