Tässä kunnon spywaren poisto-ohjelma

Eli tässä:

giant

Löytää vaikka mitä adawaren ja spy sweepperin jälkeen. Vaikuttais pirun hyvältä, ainoa miinus on se, että ilmaseks ei saa ku trialin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Fat Rat sanoi:
Eli tässä:

giant

Löytää vaikka mitä adawaren ja spy sweepperin jälkeen. Vaikuttais pirun hyvältä, ainoa miinus on se, että ilmaseks ei saa ku trialin.

Kannattaa aina suhtautua vähän varauksella, noihin "super-spyware-poisto-ohjelmiin". Esim. tuosta Spy Sweepperistä on ollut aika monella keskustelupalstalla juttua, että olisi vähän kusetusta eli löytää "omiaan", toki se varmaankin löytää ihan oikeitakin pöpöjä, mutta kuulemma laittaisivat paljonkin extraa. Se on eräänlainen markkinointikikka, eli kun testaat trial-versiota, joka yllättäen löytää mitä ihmeellisempiä pöpöjä koneelta, niin voi tehdä jopa mieli ostaa virallinenversio.

-edit-

niin ja tuo esim. tuo spy sweeper ei jostain "kumman" syystä koskaan kerro löydetyn pöpön sijaintia koneella..hmmm..

In ad-aware we trust :worship:

Fat Rat sanoi:

Varmaan löytääkin. Minäkin voin tehdä ohjelman, joka löytää vaikka mitä. Kuten tuossa aikaisemmin sanottiin, niin pienellä varauksella kannattaa suhtautua.

Raven sanoi:
Varmaan löytääkin. Minäkin voin tehdä ohjelman, joka löytää vaikka mitä. Kuten tuossa aikaisemmin sanottiin, niin pienellä varauksella kannattaa suhtautua.

Kiitos. Tuli kyllä jo selväks.

Tää Giant vaikuttaa ihan hyvältä, oon nyt muutaman päivän käyttäny.

Löys FTP servun filuista troijalaisenki :)

Ei mikään selain sata varma ole.
Explorer tällä hetkellä vähiten näistä suosituimmista.

Ad-aware ja spyware blaster pitäis olla joka kodissa (palomuurin ja antiviruksen lisäksi).

Mulle tuli tänään adawareen päivityksen yhteydessä varoitus viestiä mistä lie.
No mä poistin ohjelman ja latasin uudelleen, mutta nykyään siellä on adaware se, siis tämä maksuton.
Erona että se kestää 3 kertaa kauemmin mutta löysi heti 3 juttua.
Ulkonäkö myös vähän muuttunut.

tapio sanoi:
Mulle tuli tänään adawareen päivityksen yhteydessä varoitus viestiä mistä lie.
No mä poistin ohjelman ja latasin uudelleen, mutta nykyään siellä on adaware se, siis tämä maksuton.
Erona että se kestää 3 kertaa kauemmin mutta löysi heti 3 juttua.
Ulkonäkö myös vähän muuttunut.

Jep sama homma että tuo adaware 6 alkoi päivityksessä herjata jotain. Se päivitys oli merkattu 26.10. Tuon jälkeen ei ole se kunnolla toiminut esim. ei käy koko konetta läpi ja ei ottanut uusia päivityksiä enää. Harmittaa vaan siinnä että tuo 6.0 versiossa oli suomenkieliset valikot ja jotenkin se vaan tuntui paremmalta.
Eli tuo Se olisi sitten se uusin ja parhain ilmainen versio vai?

Giant ei muuten toimi ainakaan minulla vaikka olen jo 5 krt yrittänyt.

japa sanoi:
Jep sama homma että tuo adaware 6 alkoi päivityksessä herjata jotain. Se päivitys oli merkattu 26.10. Tuon jälkeen ei ole se kunnolla toiminut esim. ei käy koko konetta läpi ja ei ottanut uusia päivityksiä enää. Harmittaa vaan siinnä että tuo 6.0 versiossa oli suomenkieliset valikot ja jotenkin se vaan tuntui paremmalta.
Eli tuo Se olisi sitten se uusin ja parhain ilmainen versio vai?

Giant ei muuten toimi ainakaan minulla vaikka olen jo 5 krt yrittänyt.

DC:llä kyllä löytyy tuo adawaren pro versiokin. Giantti toimii kyllä ainaki täällä.

Mikähän mahtaa mättää kun toi Ad-Aware 6 jää tilttiin aina kun pitäisi siivota ne löytyneet paskat?

japa sanoi:
Jep sama homma että tuo adaware 6 alkoi päivityksessä herjata jotain. Se päivitys oli merkattu 26.10. Tuon jälkeen ei ole se kunnolla toiminut esim. ei käy koko konetta läpi ja ei ottanut uusia päivityksiä enää

Juuri noin kävi minullakin. En jaksanut perehtyä asiaan sen kummemmin, vaan otin suosiolla tuon SE:n käyttöön. Hyvin tuntuu pelaavan. SE on siis se Ad-Awaren uusin versio.

Se näkyy olevan ihan tahallinen bugi tuossa Ad-aware 6.? versiossa kun duunissakin joka koneessa menee jumiin kun hakee uusimman päivityksen. Samoin kokeilin asentaa sen eräältä levyltä jossa on varmuuskopioita ohjelmista niin asennus onnistui ja kaikki toimii siihen asti kun hakee uusimman päivityksen niin sitten se menee jumiin.
Tuo Se näkyy löytävän enemmän jotain roskaa koneelta mutta jotenkin vaan on pienoinen epäluulo sitä kohtaan kun kokeilin sitten Download.comista jotain ohjelmaa niin se löysi viellä Se jälkeen 4kpl jotain roskaa...
Ota näistä nyt sitten selvää mikä toimii ja mikä ei...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom