Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fat Rat sanoi:Eli tässä:
giant
Löytää vaikka mitä adawaren ja spy sweepperin jälkeen. Vaikuttais pirun hyvältä, ainoa miinus on se, että ilmaseks ei saa ku trialin.
Fat Rat sanoi:Löytää vaikka mitä adawaren ja spy sweepperin jälkeen. Vaikuttais pirun hyvältä, ainoa miinus on se, että ilmaseks ei saa ku trialin.
Raven sanoi:Varmaan löytääkin. Minäkin voin tehdä ohjelman, joka löytää vaikka mitä. Kuten tuossa aikaisemmin sanottiin, niin pienellä varauksella kannattaa suhtautua.
Leka sanoi:Ei mikään selain sata varma ole.
Explorer tällä hetkellä vähiten näistä suosituimmista.
tapio sanoi:Mulle tuli tänään adawareen päivityksen yhteydessä varoitus viestiä mistä lie.
No mä poistin ohjelman ja latasin uudelleen, mutta nykyään siellä on adaware se, siis tämä maksuton.
Erona että se kestää 3 kertaa kauemmin mutta löysi heti 3 juttua.
Ulkonäkö myös vähän muuttunut.
japa sanoi:Jep sama homma että tuo adaware 6 alkoi päivityksessä herjata jotain. Se päivitys oli merkattu 26.10. Tuon jälkeen ei ole se kunnolla toiminut esim. ei käy koko konetta läpi ja ei ottanut uusia päivityksiä enää. Harmittaa vaan siinnä että tuo 6.0 versiossa oli suomenkieliset valikot ja jotenkin se vaan tuntui paremmalta.
Eli tuo Se olisi sitten se uusin ja parhain ilmainen versio vai?
Giant ei muuten toimi ainakaan minulla vaikka olen jo 5 krt yrittänyt.
Timba79 sanoi:Mikähän mahtaa mättää kun toi Ad-Aware 6 jää tilttiin aina kun pitäisi siivota ne löytyneet paskat?
japa sanoi:Jep sama homma että tuo adaware 6 alkoi päivityksessä herjata jotain. Se päivitys oli merkattu 26.10. Tuon jälkeen ei ole se kunnolla toiminut esim. ei käy koko konetta läpi ja ei ottanut uusia päivityksiä enää