Tärinä lihaksissa treenatessa, mistä johtuu?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Merkava
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mites homman kävi? Itsellä samanlaista lihaksen tärinää ihan missä tahansa lihasliikkeissä (pyörität hieman jännittäen esim. rannetta niin liike on hammasratasmaista). Magnesiumkuurista meneillään kuudes päivä, mutta ei ole poistanut tärinää. Elohiiren kyllä poisti, joka oli noin viikon. Selästä myös auennut viikon alussa 2v kestänyt jumi :O

Muakin kiinnostaa, koska itselläki lihakset surkastunut ja kiinnostaa mitä skenaarioita tähän voisi vielä kehitellä :david:

Tilannepäivitys: Fysioterapeutilta kysyin ohimennen hoitaessani toista vaivaa, että mistä johtuu lihasten tärinä nostaessa kevyitäkin esineitä. Vastauksena sain että joillakin ihmisillä on vain ominaista se, että lihakset tärisee esim. treenatessa selvästi enemmän kun muilla. Itse olen huomannut ryyppäyksen lisäävän oireilua pirusti, nyt kun on muutaman kk ollut ryyppäämättä niin oireilu miltein nollassa. Magnesiumia menee 2x 350mg illalla 30mg sinkin kanssa, olen todennut magnesiumin toimivan pirun hyvin. :rock:

Kiitoksia tilannepäivityksestä, much appreciated. Lisäkyssäri tosin.. magnesiumia 2x 350mg?! :O Eikö 350mg riitä vai..? :) Syötkö ollenkaan monivitamiinitabuja vai erillisenä sitä sun tätä? Mites B vitskut?

Lisäkyssäri tosin.. magnesiumia 2x 350mg?! :O Eikö 350mg riitä vai..? :)

Millähän nuo GDA/RDAt on laskettu? Oksidilla vai sitraatilla? ...ei muuten, mutta noihin oksideihin ei kannata paljon rahojaan laittaa, koska sitraatit ovat ylivoimaisia niihin nähden mm. imeytymisen puolesta.

Latest posts

Back
Ylös Bottom