Tänne loistavat torrent ja ed2k sivut!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja o_O
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.vcdquality.com/index.php Tuolla vaan hakusanaksi leffa mikä kiinnostaa ja voi tsekata minkä laatuisia versioita ks. leffasta löytyy "markkinoilta" imutettavaksi (jokaisesta versiosta löytyy kommentit, arvosanat ja jpg-kuvat). Sitten vaan laittaa parhaan version tiedot googleen...

Itse katsoin viikonlopun aikana tietyt Telecine-versiot leffasta Robots, Hitch ja White Noise, kuva ja äänet oli kaikissa lähes dvd-tasoa. Ilman ton sivuston apua ei olisi ikinä tullut mieleenkään imuttaa jotain TC-versioita. Suosittelen :thumbs:

Shamrock sanoi:
Itse katsoin viikonlopun aikana tietyt Telecine-versiot leffasta Robots, Hitch ja White Noise, kuva ja äänet oli kaikissa lähes dvd-tasoa. Ilman ton sivuston apua ei olisi ikinä tullut mieleenkään imuttaa jotain TC-versioita. Suosittelen :thumbs:

Telecinet on lähes poikkeuksetta tosi hyviä, ne nauhotetaan jollain laitteella suoraan siitä kelalta (ei siis valkokankaalta).. tämä nyt ihan offtopikkina siis. Telesynccejä ei kannata kattoo, ne on aika sukkalaatusia.

Milläs ihmeellä noita torrent-sivuja katotaan? emulekin näytti olevan nykyään maksullinen. DC++ lakkas mulla toimimasta jo kuukaus sitten, en tajua mikä ihme siinä on kun ei saa mitään imutettua:(

mxm sanoi:
Milläs ihmeellä noita torrent-sivuja katotaan? emulekin näytti olevan nykyään maksullinen. DC++ lakkas mulla toimimasta jo kuukaus sitten, en tajua mikä ihme siinä on kun ei saa mitään imutettua:(

Bitcomet auttaa.

mxm sanoi:
Eihän Emule nyt sentään maksullinen ole!

mievain sanoi:
Ja taas typeriä kysymyksiä. Miten saan nuo subtitlet pelaamaan? Olen nyt imuttanut elokuvan A ja siihen suomenkieliset subit, mutta mites sitte...
No
1) tykki, äänilaitteet, avi-soitin pääälle
2) Avi-soittimen valikosta valitset tekstit ja painat angle-nappulaa
3) sitten video tiedosto pyörimään

:D :D :lol2:

Vai katsotko tiatsikalta?
:lol2:

:down:

BsPlayerin hommaat niin sillä pystyy kattoon teksteillä.

mievain sanoi:
Ja taas typeriä kysymyksiä. Miten saan nuo subtitlet pelaamaan? Olen nyt imuttanut elokuvan A ja siihen suomenkieliset subit, mutta mites sitte...
Yleensä tekstit ilmestyvät automaattisesti jos ne ovat elokuvan kanssa samassa kansiossa sekä nimetty samannimisiksi (lukuunottamatta tiedostopäätettä). Esim:

Hasselhof.Returns.xvid-Wannbe.avi (leffa)
Hasselhof.Returns.xvid-Wannbe.sub (tekstit)

VirtualMonkey sanoi:
Yleensä tekstit ilmestyvät automaattisesti jos ne ovat elokuvan kanssa samassa kansiossa sekä nimetty samannimisiksi (lukuunottamatta tiedostopäätettä). Esim:

Kiitän. Vittu ko sitä on niin käsi näitten hommien kans.

Toimiiko tuo tekstityshomma esim DivX Soittimissa?Siis että laittaa samaan hakemistoon leffan ja subit...

mievain sanoi:
VirtualMonkey sanoi:

siis... :jahas:

Pitää olla DirectVobSub, että tekstitykset avautuu. Ei ne nyt ihan automaattisesti tuu vaan tuo ohjelma avaa ne automaattisesti.

linkki:
http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html

Tämän ku on asentanut niin voi katsoa vaikka media player classicilla, jos sille tuntuu. Tekstitykset tulee sitten automaattisesti.

mattibodari sanoi:
siis... :jahas:

Pitää olla DirectVobSub, että tekstitykset avautuu. Ei ne nyt ihan automaattisesti tuu vaan tuo ohjelma avaa ne automaattisesti.

linkki:
http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html

Tämän ku on asentanut niin voi katsoa vaikka media player classicilla, jos sille tuntuu. Tekstitykset tulee sitten automaattisesti.
Ei tuota ohjelmaa välttämättä tarvitse asentaa. Riittä kun soittimessa on tekstitystuki tai koneella on jokin toinen ohjelma joka niitä toistaa. Sama "nimeämissysteemi" toimii esim. divx-pöytäsoittimissa.

Itse käytän MPC + ffdshow + ac3filter yhdistelmää.

edit: viilausta

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom