- Ikä
- 38
Hyvä ellei paras torrent saitti: http://www.mininova.org/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shamrock sanoi:Itse katsoin viikonlopun aikana tietyt Telecine-versiot leffasta Robots, Hitch ja White Noise, kuva ja äänet oli kaikissa lähes dvd-tasoa. Ilman ton sivuston apua ei olisi ikinä tullut mieleenkään imuttaa jotain TC-versioita. Suosittelen :thumbs:
Salomaa sanoi:Bitcomet auttaa.
Eihän Emule nyt sentään maksullinen ole!mxm sanoi:Milläs ihmeellä noita torrent-sivuja katotaan? emulekin näytti olevan nykyään maksullinen. DC++ lakkas mulla toimimasta jo kuukaus sitten, en tajua mikä ihme siinä on kun ei saa mitään imutettua:(
Nomievain sanoi:Ja taas typeriä kysymyksiä. Miten saan nuo subtitlet pelaamaan? Olen nyt imuttanut elokuvan A ja siihen suomenkieliset subit, mutta mites sitte...
Yleensä tekstit ilmestyvät automaattisesti jos ne ovat elokuvan kanssa samassa kansiossa sekä nimetty samannimisiksi (lukuunottamatta tiedostopäätettä). Esim:mievain sanoi:Ja taas typeriä kysymyksiä. Miten saan nuo subtitlet pelaamaan? Olen nyt imuttanut elokuvan A ja siihen suomenkieliset subit, mutta mites sitte...
VirtualMonkey sanoi:Yleensä tekstit ilmestyvät automaattisesti jos ne ovat elokuvan kanssa samassa kansiossa sekä nimetty samannimisiksi (lukuunottamatta tiedostopäätettä). Esim:
Hasselhof.Returns.xvid-Wannbe.avi (leffa)
Hasselhof.Returns.xvid-Wannbe.sub (tekstit)
mievain sanoi:Ja taas typeriä kysymyksiä. Miten saan nuo subtitlet pelaamaan? Olen nyt imuttanut elokuvan A ja siihen suomenkieliset subit, mutta mites sitte...
siis... :jahas:VirtualMonkey sanoi:Yleensä tekstit ilmestyvät automaattisesti jos ne ovat elokuvan kanssa samassa kansiossa sekä nimetty samannimisiksi (lukuunottamatta tiedostopäätettä). Esim:
Hasselhof.Returns.xvid-Wannbe.avi (leffa)
Hasselhof.Returns.xvid-Wannbe.sub (tekstit)
Ei tuota ohjelmaa välttämättä tarvitse asentaa. Riittä kun soittimessa on tekstitystuki tai koneella on jokin toinen ohjelma joka niitä toistaa. Sama "nimeämissysteemi" toimii esim. divx-pöytäsoittimissa.mattibodari sanoi:siis... :jahas:
Pitää olla DirectVobSub, että tekstitykset avautuu. Ei ne nyt ihan automaattisesti tuu vaan tuo ohjelma avaa ne automaattisesti.
linkki:
http://www.divx-digest.com/software/vobsub.html
Tämän ku on asentanut niin voi katsoa vaikka media player classicilla, jos sille tuntuu. Tekstitykset tulee sitten automaattisesti.