Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Torni biittiä! :haart: heaven! :kuola:

Sairastaminen alkaa riittään, jei pääsee urheileen. Sain valmiiksi vmäisen koulu rapsan ja sen jälkeen tein suursipan kämppään. Mitä vielä koulukin loppuu viikon päästä eli alkaa kesäduunit ja uudet tuulet. :)

Koko päivän kiertäny mahasta. Autolta otin vikat askeleet juosten kohti kotiovea ja pönttöä. Se tunne kun saat ahteris posliinille ja seiskan käteen <3

Mun pylly sai taas salilla kehuja salilla! :D Jeeee. Kehuis nyt prkl joku välillä jotain muutakin ruuminosaa.. Pylly vie kaiken huomion ja kohta on esim etureisillä ja hauiksilla paha mieli :(

Mulle tuli työssäni eteen itselleni haastava projekti-juttu, josta tiesin jo viikkoja etukäteen - tietyllä tapaa pelkäsin tätä päivää mielettömästi, tavalla odotin innolla. Nyt päivä on ohitse, ihan mahtava fiilis ja ennen kaikkea selvisin tästä voittajana!

Sen takia olenkin erittäin onnellinen työni puolesta, koska tämä ei ole koskaan mitään tasapaksua kauraa, vaan haasteita tulee eteen jatkuvasti ja ihan yllättäen + reagoitava nopeasti kaikkeen. Ainut työpaikka missä olen ikinä ollut näin sataprosenttisen läsnä.

Mun pylly sai taas salilla kehuja salilla! :D Jeeee. Kehuis nyt prkl joku välillä jotain muutakin ruuminosaa.. Pylly vie kaiken huomion ja kohta on esim etureisillä ja hauiksilla paha mieli :(

Ehhehe.. Mun koko kropalla on paha mieli kun kukaan ei kehu mitään :/

Iloinen asia että pari viikkoa sohvalla nukkumisen jälkeen saa ensi yönä tutustua uuteen sänkyyn. Mä tuun niin kieriin siinä koko yön kun on tilaa :D

Tänään on torstai, eikä perjantai, niinkuin luulin. Tämä tarkoittaa, että ei tarvitsekaan mennä huomenna töihin. Ja tajusin jopa tänään tämän ihmeellisen tosiasian, enkä vasta huomenaamulla työpaikalla.

Foreca lupailee viikon päähän +20 lämmintä. JUMALAUTA!:kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kolmen ja puolen kuukauden odottelun ja säätämisen jälkeen unelmatyö alkaa ensi viikolla \o/.
Pelottaa ihan helvetisti :DD

Pitkä viikonloppu ja pääsee pitkästä aikaa käymään kotona. Hyvälle salille treenaan ja säännöllisiä ruokailuja, eihän sitä muuta onneen tarvitakaan :) Niin ja eilen tein helvetin hyvän ja lihaisan leivän, tulin siitä aika hyvälle mielelle.

Back
Ylös Bottom