Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tätä ketjua käytetään IHAN LIIAN VÄHÄN !!!!

Se ilostuttaa, kun Toisenlaisia Frendejä katsellessa, huomaa itsekkin iloitsevansa myös niistä elämän pienistä asioista !!! Ei aina tarvii " sikana ilostuttaa" . Kuitenkin voi olla hyvä fiilis !!:haart:...

edit: Iloisia asioita on katsottu n: Miljoona kertaa ja vitutuksia n : 4 miljoonaa kertaa...Eli ihmisiä vituttaa about 3 kertaa enemmän, kuin ilostuttaa. TÄMÄ ON KORJATTAVA !!!!:)

Mua ilostuttaa tää Heatseekerin uppaama video tuonne video threadiin, ihan huippu. Kattonu jo monta kertaa tänään :)

Ja huomenna saa kinkkua mättää naamariin niin paljon kun jaksaa :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kävin äsken salilla ja ekat 30min sai olla ihan yksin ja sitten tuli yks toinen, tein elämäni treenin. Toinen mukava asia on se että meillä ei vietetä joulua enään väkisin vaan korkeintaan syödään ja katotaan lahjat jos jostain on sellasia tullut ja that's it, voin vaikka lähteä baariin eikä kukaan ole siitä näreissään.

Ei harmita "pakkojuhla": koisinu tänään kahet päikkärit (yht 5 hoo), tehnyt hyvää ruokaa, käyny lenkillä...mitähän vielä keksis? Huomenna salipäivä =)! Just tämmöseen hörhöilyyn nää vapaat on tarkotettu, no pressure.

Sain vihdoinkin lähetettyä s-postin entiselle austraalialaiselle vuokranantajalle. Harmittaa kun yhteys melkein katoaa muutamassa vuodessa, mutta toivottavasti asiaan tuli nyt muutos. Vielä kun olisi varaa käydä jossain vaiheessa moikkaamassa.

Eilen pääsin väittelemään vihervasemmistolaisen naisen kanssa ja MURSKASIN sen! Olin tosi tyytyväinen itseeni kun huolellisilla argumenteilla kaadoin kaikki naisen väitteet ja heitin itse sellaisia joihin nainen ei osannut sanoa vastaan MITÄÄN!

Löysin kirjan välistä 240e. Pitää tutkii toi loppuhyllyki..

Pääsi takaisin töihin tänään. Saa taas jotain ryhtiä tähän touhuun. Huomenna pääsee jo salillekin.

Uusi sarjaenkka penkissä 10x100kg!

Se miksi tämä on niin hieno juttu, niin muistan kun aloitin treenaamisen vajaat 2,5 vuotta sitten ja mulla oli treenikaverina jo useemman vuoden treenannut suht hyvässä lihassa jo silloin ollut kaveri. Se nosti penkistä silloin 10x100kg ja mun mielestä se oli ihan_vitun_kova_suoritus! Nostin itse tosin silloin sen 60kg että toki syystäkin.

Nyt mäkin tein sen!! Hell yeah!!

Uusi sarjaenkka penkissä 10x100kg!

Se miksi tämä on niin hieno juttu, niin muistan kun aloitin treenaamisen vajaat 2,5 vuotta sitten ja mulla oli treenikaverina jo useemman vuoden treenannut suht hyvässä lihassa jo silloin ollut kaveri. Se nosti penkistä silloin 10x100kg ja mun mielestä se oli ihan_vitun_kova_suoritus! Nostin itse tosin silloin sen 60kg että toki syystäkin.

Nyt mäkin tein sen!! Hell yeah!!

Ite muistan kanssa kun alotti ja joku teki mavea +/- 100kg ja se oli kova karju se. Sitten ite oli treenannu joku 3k ja ylsi samaa, ei se ollukkaa niin kova jätkä :D

Joulu oli onnellinen.

Tein uskomattomia löytöjä Intersportin alesta. Mulle riittää markettivaatteet salille yms, ei oo niin tarkkaa tuo, mutta erinäisiin ulkoleikkeihin on kyllä mukava lähteä kunnon varusteissa. Hiihto- ja vaellusnautinnot tuplaantuu, kun on pätevät rytkyt. Kiitos -70%.

Töitä enää kaks päivää ja sitten juhlat! Ja ensi viikollakin vain 4 päivää töitä.

Tulimme juuri Slarton kanssa kansainväliseltä matkalta Ruotsista.
Kävimme Haaparannalla shoppailemassa ja sain edukkaasti poistettua itselleni uuden hupparin sekä kauniit kengät.
Eikä Svenska Polis tullut edes kusettamaan purkkiin.

hyva lounas pelastaa paivan kuin paivan. Fish marketista 5 savukalan samplerisetti ja lasi paikallista laatuviinia. Kahta eri lohta, taimenta, tonnikalaa ja miekkakalaa. Pohjille syksyn paras jalkatreeni. Kelpaa tanaan olla ja nauttia.

Mavesta uudet maksimit ja uuveet vietän etureisitreenin parissa....

haha vitut

Mikä tänään alkaa se torstaina loppuu. Sunnuntaina siirtyminen Himokselle! Toivottavasti ei pääse laskeen:D

"Freedom made out of steel"

Tai oikeastaan alumiiniahan se on.

Nyt vielä sitä lunta lisää:whip:

Oikeat sanat,oikeassa paikassa saa hymyn korviin !

Back
Ylös Bottom