Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ok

Kerrankin iho kunnos, ny ei tuu edes kylmä :)

Mut mitähän se iholääkäri meinaa et vapaa-aikana pitäis tehdä? 5 kertaa päiväs pitäis pistää perusvoide koko kroppaan, kerran päiväs kevyt kortisoni, suihkus pestä
rasvalla iho kunnolla aina kun käy suihkus, 3 kertaa viikos pitäis käydä valohoidos ja viä pitäis pitää jotaki vitun kalliita sinkkisukkia öisin...

Haistakoot vitun.

Ai että ku 5 päivän sisälläolon jälkeen teki hyvää kävelylenkki+ pieni ammuskelu tuolla perämettässä :)

+

800px-Mosse_sivusta.webp

Tsaijaijai! Tänään tuli pitkään odotettu paketti postista. Aarreboxista löytyi malto, kreatiini, prodet, lahjuspatukat, kalaöljyt ja vitskut lisukkeineen. Syöminenkin helpottuu mukavasti kun ei tarvii enää kaikkea protskua hönkiä safkasta. Vähän kun joulu ois :dance:

Jotain positiivista tännekkin risukasaan.
Eilen tuli postista kirje, että mun verovähennykset on menny läpi, reilu tonnista jä alle puolet maksettavaks :) Jiihuu! +ens viikolla vaan yks ainua työvuoro

edit JA unohtamatta sitä, että minä joka en oo koskaan käyny juoksulenkillä, kävin eilen ja juoksin 4,5km :dance:

Flunssa tuntuu olevan tältä erää ohi ja sain tänään nosteltua kotosalla punttiakin. Jos alkuviikosta uskaltautuisi salillekin. :haart:

Tämä viikko kulkenut treenien osalta tosi hyvin. Olen jo luullut että rajat ja ikä on tullut vastaan :) Ollut hyvä työkesä ja kohta saa jäädä taiteilija päivärahalle. Elämä hymyilee tällä hetkellä!

Työnantaja ilmoitti tänään että mulle tulee uusi työsuhdeautomobiili. Hohoo.
Nykyisen mittariin ehdin päristellä neljässä vuodessa 99tkm. Olishan tuo vielä ollu ihan soiva peli, mutta en valita.

Treeneissä tuli nenään vekki ja naamaan tuli jotain jälkiä. Kävin myös parturissa leikkaamassa hiukset lyhyeksi ja kun katsoin äsken peiliin, niin näytän mieheltä, enkä pojalta. Sen lisäksi pistin jalkaan tänään bokserit joita en ollut hetkeen käyttänyt ja ne oli käyneet kireiksi reisistä! Olen kyykkäillyt ja mavettanut aika paljon ja näköjään reisiin on tarttunut lihasta. Pienistä asioista sitä voikin tulla hyvä mieli :)

iloisia asioita? näin toissapäivänä tissit!

seuraavaksi menen vitutusketjuun, olen kuiteskin seurusteleva mies.

OT: ITsellänikin on atopia ja se oli erittäin paha murrosiässä. Samanlaisia kuureja jouduin käymään lävitse, mutta itselläni iho onneksi rauhoittui erittäin paljon murrosiän jälkeen :)

Joo, täälläpäin on epäilty että murrosikä vaikuttaa, Pienempänä oli erittäin paha vaippaihottuma vai mikä lieneekään, sillo vietiin ihotautilääkärille. Sen jälkeen ei ole
koommin ollut mitään mutta toissatalvena olis ihottumaa ihan mukavasti mutta se ei haitannu, uimahallis pysty käymään rasvaamatta jne. mut viimetalvi oli täyttä helevettiä ja eniten vituttaa ku se on siirtyny kaula/naama alueelle. Mut onneks sellanen paikka et voi usein rasvata ettei oo kuten selkä. Ja kesällä ei oo mitään, iho erittäin hyvä kun saa aurinkoo mut heti ku on 2 viikkoo pilvistä ja sateista ni on paha. Jossei rasvaa usein ja pidä ruokavaliosta huolta jne.

Latasin tapatalkin ja täytyy sanoa, että olen erittäin tyytyväinen. Mukava tällä on pakkista selailla.

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Sain tänään Volvon pihaan :)

PS. tojota myynnissä tarpeettomana, ks. myynti-ilmoitus sigussa.

Ai että ku 5 päivän sisälläolon jälkeen teki hyvää kävelylenkki+ pieni ammuskelu tuolla perämettässä :)

+

katso liitettä 71570
Ei saatana, pelkkä pyssyn näkeminen laittoi mut hyvälle päälle :D ilman tuota vehjettä en varmastikkaan olisi kirjoittamassa tätäkään. Vihulainen käveli vaarin eteen 5 metrin päästä kuusen takka, loput arvaatkin.

Edit. voit arvata kumman ase veti jumiin. Vieläkö noita saa jostain?

Back
Ylös Bottom