Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mua rupee aina hymyilyttää ku ostan puolen litran maidon palkkariks aina salitreenin jälkeen (ei oo tällä hetkellä varaa jauhoihin) ja juon sitä matkalla juna-asemalle. Ihmiset kattoo ku jotain hullua, tänääki jotku 15v tytöt ihmetteli et "juoks toi OIKEESTI maitoo??". Tänää ihmiset katto jotenki erityisen paljon ku ulkona sato ja kaikki kävelee naama maassa ja toivottoman näkösinä ja meikäläinen melkeenpä yksin hihittelee ja litkii maitoa. Saatan olla outo mutta tämmönenki asia hymyilyttää mua monta tuntia:D

Viikonlopun seminaari Jyväskylässä oli erittäin mielenkiintoinen ja antoisa. Lissee herkkua tulee tasan vuoden päästä, joten ei tässä voi ainakaan valittaa. :)

Niin, ja halloween on ihan kohta! :)

Tasan kahden viikon päästä olen abouttirallaa Thaimaassa, ja siellä ollaanki sitten seuraavat 5 kuukautta. Alkaa lähtö polttelee pikkuhiljaa aika kovaa!

Tasan kahden viikon päästä olen abouttirallaa Thaimaassa, ja siellä ollaanki sitten seuraavat 5 kuukautta. Alkaa lähtö polttelee pikkuhiljaa aika kovaa!

Tuo on kyllä hirvittävä kohtalo...:jahas:

Talven 2011-2012 sääennuste
16.9.2011 — Jari Kolehmainen
Millainen on talven 2011-2012 sää? Tässä luettavaksenne tuoreimpia vuodenaikaisennusteita, jotka on tehty elo-syyskuussa 2011. Uusimmat ennusteet päivittyvät tämän tekstin linkkeihin. Tulossa näyttäisi olevan lämmin loppusyksy ja tavanomainen tai hieman tavanomaista kylmempi talvi. Heti aluksi on kuitenkin sanottava, että nämä pitkän aikavälin sääennustemallit ovat vasta kehittelyasteella. Niiden luotettavuus ei siis vielä ole kovinkaan hyvä.

Vihdoinkin tärppäs työnhaussa ja pääsee vaihtamaan duunia. En ollutkaan niin toivoton ja tuhoontuomittu tapaus ;) , mitä epäilin kovasti.

Elaman pienet ilot, kuten tuuraajan saaminen illaksi. Olen viime aikoina tehnyt tosi paljon toita, mika on johtanut siihen etta yot ovat kuluneet baaritiskin takana ja paivat yliopistolla. Kaikki jaljelle jaava vapaa-aika on mennyt kaytannon asioiden hoitamiseen ja opiskeluun, joten paivaunet ilman heratyskelloa on todellista luksusta. Ensi viikosta alkaen toivottavasti tyotaakka vaihtuu palkkatyosta enemman opiskeluun kun lukuvuosi lahtee kunnolla kayntiin ja se jos mika on mieleinen muutos, silla tykkaan opiskelusta enemman kuin kannilaisten palvelemisesta :rolleyes:

Poikaystavankin nain tanaan lounaalla ja han tulee viela illaksi kotiin, joten siinakaan suhteessa ei ole valittamista. Saadaan pitkasta aikaa olla kunnolla yhdessa kun han on taalla ensi viikon torstaihin asti :haart:

Työsopparia jatketaan :D

Kävin sit kiropraktikolla. Eilen illalla salilla tullut harmittomalta vaikuttanut niskakipu yltyi yöllä niin jumitukseksi ettei aamulla pää kääntynyt mihinkään. Pakko se oli skipata aamupäivä töistä ja tilata aika kiropraktikolle kun ei meinannut saada vaatteitakaan päälle. Se olikin sitten mielenkiintoinen seppä ja pätevän oloinen ja alkulöpinöitten jälkeen päästiin itse asiaan. Tuota niskajumia tietysti valitin mutta se alkoi testaamaan selkää laajemmaltakin. Se kysyi että "pelasitkos sä sitä lätkää?" En ehtinyt vastaamaan kun se alkoi luetella "tässä on jumi...ja tässä....täällä kans..tämä on lukossa.." Löytyi sitten 7-8 muutakin jumikohtaa..:jahas: Ei selkä oo ollu kummemmin kipeä, mutta onhan se nyt vähän irtonaisemman oloinen. Mut kyllä siinä meinas äitiä tulla ikävä kun äijä rusentaa selkää joka suunnasta :/ Niska ei kokonaan auennut, itseasiassa se on lähes yhtä pahasti jumissa kuin aamulla, mut sitä pitäis nyt sit huomenaamulla jatkaa.. Jätti kuitenkin tarkoituksella sen vähän jumiin että saa laskuttaa toisenkin reissun...:jahas:

Kävin sit kiropraktikolla. Eilen illalla salilla tullut harmittomalta vaikuttanut niskakipu yltyi yöllä niin jumitukseksi ettei aamulla pää kääntynyt mihinkään. Pakko se oli skipata aamupäivä töistä ja tilata aika kiropraktikolle kun ei meinannut saada vaatteitakaan päälle. Se olikin sitten mielenkiintoinen seppä ja pätevän oloinen ja alkulöpinöitten jälkeen päästiin itse asiaan. Tuota niskajumia tietysti valitin mutta se alkoi testaamaan selkää laajemmaltakin. Se kysyi että "pelasitkos sä sitä lätkää?" En ehtinyt vastaamaan kun se alkoi luetella "tässä on jumi...ja tässä....täällä kans..tämä on lukossa.." Löytyi sitten 7-8 muutakin jumikohtaa..:jahas: Ei selkä oo ollu kummemmin kipeä, mutta onhan se nyt vähän irtonaisemman oloinen. Mut kyllä siinä meinas äitiä tulla ikävä kun äijä rusentaa selkää joka suunnasta :/ Niska ei kokonaan auennut, itseasiassa se on lähes yhtä pahasti jumissa kuin aamulla, mut sitä pitäis nyt sit huomenaamulla jatkaa.. Jätti kuitenkin tarkoituksella sen vähän jumiin että saa laskuttaa toisenkin reissun...:jahas:

Mikäs tässä on niin iloista?

Mikäs tässä on niin iloista?

Hmjoo..saattaa olla että tarkotus oli postata tonne off-topiciin. Tosin onhan se tietysti iloista, että sai nopeasti ajan tonne ja jumitukset helpottivat. On iloista, että näkee taas sivuille ihan tuota liikenteessä liikkumistakin silmällä pitäen..:D

aAlkaa todella jo vituttaa tää lääkärien lässytys mut huomenna aamusti pois ja illemmalla vähän pitää hauskaa 8)

Oho, eilen ja tänään en ole enää yskinyt koko päivää ja pystyn jo puhumaan suunnilleen normaaliäänellä. Olisikohan tässä toivoa, ettei tästä flunssasta tullutkaan loppuelämän pituista kuten välillä tuntui ja että jossain välissä voisi saada itsensä taas treenauskuntoonkin?

oon vaan niin hyvä jätkä.

Olen löytänyt juuri unelmien salin! Nelikerroksinen rakennus, josta löytyy ihan kaikki mitä tarvitsen ja enemmänkin: perus kuntosali painot sun muut kahdessa kerroksessa, jokaisesta kerroksesta löytyy eri ryhmäliikuntastudioita, yhdestö löytyy allasalue(älyttömän isot uima-altaat), kattavat ryhmäliikuntatunti-valikoimat, pukuhuoneet todella tilavat ja tilavat suihkukopit + saunat.

Kaiken lisäksi salilla suurin osa kävijöistä on hyvännäköisiä miehiä, joten sekin vielä plussana!

Kuntoilumotivaationi on noussut juuri uudelle tasolle.

noin 80euroa kuukaudessa - ei mitään ongelmaa edes maksaa tuota, sillä täysin hintansa arvoinen ja kuitenkin päivittäin tulee käytettyä.

Back
Ylös Bottom