Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

just kotiuduttu olkapääleikkauksesta! vihdosta viimein se on nyt operoitu ja toipuminen voi alkaa! Kyl muuten hävetti ku ihan helmi hoitsu tuli pukeen mua ja olin tietty munasillaaan siä housujen alla :D. sanoin, et oon sit kommandona näiden housujen alle, mut voit kyllä jäädä auttamaan :)

Ei jääny :(

Tai oishan se varmaan jäänyt, mut kovana vitsimiehenä heitin vaan jotain ku vähän nolotti:C

Viimeksi muokattu:
Tämä "en maksa mitään, koskaan" tyyppinen kreikkalainen kämppis, joka minulla oli, on vihdoinkin näköjään kunnolla häädetty, kyllä siinä kestikin vuokraisännällä saada vähän rotia tohon touhuun. Taas voi asua kotona, ilman että koko ajan vituttaa. Mun kaikki omaisuuskin on vielä tallella. Ei huono.

Olin vihjaillut vuokraisännälle, että lähden itse täältä, mutta kaveri antoi minulle vastavetona autotallin ilmaiseksi, "so you can convert to gym or something". Nyt ei ole kreikkua, mutta on autotalli. Win-win.

Seuraava kämppis on kuulemma tosin espanjalainen, joka on myös hieman huolestuttavan kuuloista. Tähän asti kaikista kämppiksistäni ainoastaan toi albanialainen alkoholisti on ollut täydellinen, eli ei mökää, maksaa kaiken ajallaan, ja on siisti, eikä valita mistään.

Ihana olla kotona. En voi tarpeeksi hehkuttaa sita miten kiva on vihdoin olla ihan omassa sangyssa, omassa talossa (tai no, vuokratussa mutta silti) ja rakentaa ihan oikeaa elamaa ilman etta tarvitsee heti parin kuukauden paasta taas tyhjentaa huone ja matkustaa. Lisaksi taalla on ihanan halpaa Suomen jalkeen. Kavin kaupassa ja ostin ruuat n. viikoksi, sankyyn lakanat ja tyynyn, pyyhkeen, vahan astioita ja mikron ja laskun loppusumma oli £95. Tosta saan viela parikymppia takaisin kamppiksilta mikron takia, joten eipahan ainakaan voi valittaa etta on kallista elamaa...

Just nyt tuntuu vaan silta etta kaikki jarjestyy :)

Olen tässä viikon jännittänyt, ja tänään iltapäivällä se jännitys loppui! Mut valittiin hakemaani työtehtävään (sisäinen haku), ja teen enää tämän viikon omia normitöitäni. Jatkossa mä sitten pikemminkin keskityn huolehtimaan että muut tekee työnsä: ohjaan, koulutan, tsemppaan tekemään kovempia tuloksia! :whip: Mahtavaa!!! Pääsen tekemään sitä mikä on ehdottomasti mun juttu: Innostaa muita ja ideoida erilaisia juttuja, uudessa työtehtävässä saa antaa mielikuvituksen lentää ja aivotyön raksuttaa! Tätä todellakin halusin ja varmasti tulen hyötymään myös tulevaisuudessa kun CV:hen saa hienon sulan!

:dance::hyvä::rock::hyper::dance2:

Olen onnellinen, että maailmassa on vielä ihania naisia :)

Jee, uus duuni! :)
Hymy huulilla lähetin irtisanoutumisilmotuksen.

Sain eilen pojan! :) Isä selviää eikä äidillä ja junnullakaan ole hätää! :)

Eka päivä mun jalkani leikkauksen jälkeen, kun mulla on hyvä olo! Päätä ei särje enää paljoakaan, oon onnellinen ja hymyilyttää ja olo on melkein euforinen jostain syystä.

Huomenna vihdoinkin vapaapäivä, ja manchesterissä helleaalto jatkuu. Huomiseksi luvattu 25 astetta. Menen istumaan ulos ihan koko päiväksi tehden ei mitään.

Back
Ylös Bottom