Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Muistin pakkiksen passun:rock:..Eilen jostain käsittämättömästä syystä unohdin passun 3:n paikkaan, vaikka olin varma että ne passut oli oikeet. Ja tottakai mulla oli tänne pakkikseen joku ikivanha sp, joten en sitä voinu recoveratakaa..No, onneks nyt tuli mieleen:rolleyes:

Valkolakin metsästys aloitettu tänään englannin kuuntelulla, ja hyvin meni! :) Sieltä salista sai lompsia melkein suoraan matikan kokeeseen joka meni taasen päin vittua, mutta sen voi uusia. Ja loppu viikko vapaata... :dance:

Jääkaappi täynnä jauhelihaa, pekonia ja maitoa.

Eilen tuli tehtya aivan elaimellinen maastaveto + kahvakuula -treeni. Seurauksena oli aamulla alaselka niin hajalla, etten pystynyt kavelemaan enka paassyt sangysta ylos kuin konttaamaalla. Soitin sitten duuniin, etta tarviin jonkun tuuraamaan mun paivan luennon. Paiva tullut vietettya sangyssa maaten ahmien pizzaa ja kiinalaista, jota on tullut soitettua kotiin jo pariin otteeseen. Huomenna on varmaan selka taas suht kunnossa, kun ainakin on ollut koko paivan anabolisessa tilassa. :)

En oo ehkä koskaan ollut näin iloinen jonkun toisen menestyksestä. Oon onnellinen toisen onnesta! Aivan mahtava tunne :haart:

Hassu sattuma, että tää video sattu osumaan ensimmäisenä silmään avatessani tän ketjun, kun just olin tulossa iloitsemaan, että balettitunti oli aivan mahtava, ja askelsarjat (mm. kyseisen videon hyppely) rupeavat sujumaan paremmin. Jei :)

Sitä en jaksanut ruveta selvittämään aikasempia viestejä lukemalla, miksi video alun perin on tähän ketjuun postattu :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hassu sattuma, että tää video sattu osumaan ensimmäisenä silmään avatessani tän ketjun, kun just olin tulossa iloitsemaan, että balettitunti oli aivan mahtava, ja askelsarjat (mm. kyseisen videon hyppely) rupeavat sujumaan paremmin. Jei :)

Sitä en jaksanut ruveta selvittämään aikasempia viestejä lukemalla, miksi video alun perin on tähän ketjuun postattu :D

Ihan vain sivuhuomautuksena ja jopa ilosena asiana on sun nikki. :thumbs:

Keksinpäs taas vaihteeks yhen maukkaan ruuan :)

imag0213wg.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]

Elikkäs rehuja, raejuustoa ja jauhelihaa, jonka päälle juustoraastetta :) Sulaa mukavasti siihen kiini nii johan maittaa.

Back
Ylös Bottom