Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sain töitä. Huomenna alkaa. Paskalla palkalla töihin mut päivätyötä joten ei tarvi vaihdella rytmiä koko aikaa ja treenaminenki toimii paremmin ja muut vapaa-ajan hommat :)

Kävin päivällä töissä treenaamassa, tein rinnan ja kädet ihan saatanan kovasti. Illalla uudestaan treenaamaan. Parasta!

Treeni kulkee tällä hetkellä ihan sairaan hyvin, on itseasiassa kulkenut jo jonkin aikaa...

Ei nyt mitään varsinaisia ennätyksiä ole tullut, mutta se tuntuma minkä treenattavaan lihakseen saa, se on mahtava se!
Miulla sama. Tänään saa taas treenata kaksi kertaa täysillä, sitten tulee pitempi tauko. Mutta nämä kahden treenin päivät on parasta! Ai vittu miten sitä tuohon touhuun kasvaa himo koko ajan vieläkin.

Oli ihan mahtava treeni pitkästä aikaa. Oksetti, pyörrytti ja hikoilin varmaan viiskytä litraa! :dance: Tosin kaikki tuo saattoi johtui ilmastoinnin vajaatoiminnasta ja kolmeakymmentä astetta lähentelevästä lämpötilasta, mutta kunnon rääkki on kyllä välillä niin ihanaa. :)

Maastopyörä tuntuu kulkevan lenkki lenkiltä paremmin, taitaa vaan kesä loppua kesken. Ilmat on sen verran viileämmät, että voinee lisätä salitreeninkin tehoja pikkuhiljaa. Bueno!

Löysin mökiltä Blues Brothers arskat, aivan vitun coolit. Kerrankin näin päin, yleensä mä hajoitan tai hukkaan 2-3 lasit kesässä.

Oon onnellinen, tyytyväinen, helpottunut, kiitollinen, naurusta vatsa kipeänä, enkä aikoihin ole pitänyt näin vapautuneesti hauskaa. Mulla on vaan ihan helvetin hyvä olo, ja syystäkin :haart: Mun elämässä on huippuhyviä ihmisiä. Rakkaita, tärkeitä, läheisiä, ihania, hassuja... Ihan kaikenlaisia!

Sairastelujen jälkeen elämä alkaa viimeinkin voittaa. Kävin hakemassa lähikaupasta chilikookoskanakeiton ainekset ja alan kokkailemaan. Elämän pieniä iloja, kun jaksaa taas tehdä arkisia askareita. :)

Back
Ylös Bottom