Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Sain töitä! Jee! Tänään eka työpäivä. Lisäks eka työpäivä vakinaisessa työsuhteessa, oon ollu tähän asti joko kesätöissä tai vuokrafirmoilla.

Hitto että työhaastiksella voi olla iso merkitys työn saamisessa. Meinaan ei oo pitkiin aikoihin menny haastikset niin putkeen kuin nyt ja sittenhän se työ tipahti alkavaks heti seuraavalta päivältä. (tai sit vaan kävi tuuri)

Ekaa kertaa kävin kokeilemassa treenikiellon jälkeen miten paikat kestää ja vielä ei satu! Hyvin kulki vaikka tein kevyillä painoilla :haart: Tänään on hyvä päivä, te ootte kaikki ihania! :haart: Pääsen taas kyykkyynkin ilman jumalatonta kireyden tunnetta ja kipua :D

nyt on lupa tehdä taas lajitreenejä, alkaa loukkaantuminen olla taakse jäänyttä elämää. Alkoi vähä tympii pelkkä punttisali ja lenkkipolku :)

Parisuhderintamalla menee oikein kivasti :) :haart:

Ja tänään tuli töitä :dance: Ei perkele, kun voi mies olla tyytyväinen elämäänsä! :) :haart:

Honda on kunnossa!!! Yippikaijei!!! :dance: :dance: :dance:

Syksy :haart:

Ihanaa kun alkaa kelit pimentyä, ilma raikastua/viilentyä. Sekoan, ihan vitun parasta :love: :haart:
KESĂ„ ON KOHTA OHI!!! :haart:
Tätä komppaan kyllä. Kesä on tosi jees mut syksyä ei voita mikään! Pimeät illat on nii mahtavia varsinki viikonloppusin että huhhuh!!

Selvisin hammaslääkäristä hengissä! Eikä se ollut ollenkaan niin kauheaa kun luulin. Satuin näköjään vahingossa valitsemaan semmosen hammaslääkäraseman missä oli huippuihana lääkäri :) Niin, ja positiivinen yllätys oli myös se, että mun hampaat oli hyvässä kunnossa, vaikka viime käynnistä on semmonen kuutisen vuotta :D

Toinen ilonen uutinen oli kutsu työhaastatteluun! Huomista odotellessa ja jännittäessä :) Sellaiseen työhön vielä mihin todella haluaisin, toivottavasti onnistaa!

HAH! Piti käydä näyttää kaverille, kun sano et oon lihonu ihan vitusti ja vedän askin kessua päivässä. Noh juoksin sit 2800m coopperin ja vedin 15 leukaa ja 30 dippiä viä päälle. Lihonu oon kyl, mut sai sentää näyttää, että kyllä me läskitki johonki pystytää :D

Kotikaupunkiin avataan ensimmäinen ravintola. Tätä onkin odotettu. Pitää toivoa että ruoka on vielä hyvää. Ravintola on thaimaalainen :haart: :hyper:
Vähän vaihtelua nakkikioskin makkaraperunoille.

Hirveesti taas satelee "pomolta" kehuja :) Myös ylihuominen leima-aika ilostuttaa kovasti.

Back
Ylös Bottom