Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

JESH! Sain päivätöitä, pääsee ovelta pois. Aikansa kutakin, olihan se nuorempa kivaa kun oli säpinää,naisia etc. Viime vuosina rupesin vaan hajoamaan liikaa siihen hommaan niin että hyvä näin. Voi mennä vaan alkuun pasmat hieman sekaisin tästä tulevasta rytmin muutoksesta.

Tää ilta viä duunia ja sit vkl viettoo :). Lyhyt tulossa, kun sunnuntaina pitää yöhön mennä, mut vittu otan kaiken irti tosta lauantaista!!

Aika sikä jätkä. Kertoiko mitä sun olis pitäny tehdä, että olisit saanu sen Firstin?

Olla parempi tyttoystava varmaan :( Tai antaa persetta. Tosin ne taitavat olla sama asia.

Puolen vuoden dietti kohta takana, sunnuntaille ben & jerryä, pekonia, pastaa, tropicana mehua ym. Viikon päästä alkaa loma ja tiistaina tilipäivä!! Nyt on kyllä kasaantunut kaikki hyvä niin pahasti että saatan lyödä ylävitosia tuntemattomien kanssa. Ainiin ja ilosaarirokkiin enää 2 viikkoa!!!!

Puolen vuoden dietti kohta takana, sunnuntaille ben & jerryä, pekonia, pastaa, tropicana mehua ym. Viikon päästä alkaa loma ja tiistaina tilipäivä!! Nyt on kyllä kasaantunut kaikki hyvä niin pahasti että saatan lyödä ylävitosia tuntemattomien kanssa. Ainiin ja ilosaarirokkiin enää 2 viikkoa!!!!

Mä lyön ainakin upparilla jos tuut mulle huitoon :hyper:

Muut huolet ja murheet unohtuu 90% taka-alalle kun on näin upea sää. Nautin helteestä, auringosta, mukavista kommenteista ja ennen kaikkea ihmisistä ketkä aidosti ja oikeasti pitävät minusta. Täytyy olla tyytyväinen niistä ihmisistä jotka oma-aloitteisesti hakeutuvat seuraani, haluavat viettää aikaansa kanssani ja piristävät harmaampiakin päiviä. Ilman heitä en olisi mitään :)

Olo on jotenkin todella onnellinen just nyt. Loma alkoi, säät suosii ja lähden huomenna kauas pois moikkaamaan rakkaita ystäviä, joita en ole nähnyt pitkään aikaan. Seikkailu odottaa :)

Lisäks oon viime aikoina saanut monta uutta mahtavaa kaveria/ystävää. ...ja näistä uusista kavereista etenkin yksi pyörii mielessä....

Kyllä nää ilmat vaan vaikuttaa todella paljon mielialaan. Tosi rento ja ilonen fiilis, ku aurinko paistaa ja on lämmin.

Samoin, ite diggaan kyllä erityisesti näistä säistä, koska talvella oon aina ku talviunilta herätetty karhu ja olo on vittuuntunu. Tosin syö miestä ku joka toinen itkee talvella kylmyyttä ja nyt ne valittaa kuumuutta...

Back
Ylös Bottom