Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tänään syntyi meille tyttövauva hieman etuajassa. 3300 grammaa ja pitkät mustat hiukset. Nyt meen nukkumaan, koska on suunnilleen samoilla silmillä menty jo puolitoista vuorokautta.

Oon ilonen, kun on oman alan töitä koulun ollessa kesälomalla ja saan muuten sitten urheilla ja harrastaa vapaa-ajalla. Erityisen iloinen olen, kun oon päässyt painireeneihin nyt monta kertaa tällä viikolla ja pariinkiin kertaan päivässä ja kroppa jaksaa kuiten. Ens viikolla sitten juhannus ja ollaan mökillä koko perheen voimin, pitkästä aikaa! :) Hyvät lomat muillekki!

Kännissä saatan olla iloinen, edes vähän, niinkuin nyt :)

Selvinpäin tämä elämä alkaa olla aika... turhaa?

Ehkä lopetan tän :)

Huomenna viimeinen saikkupäivä. Alkaa tämä kotona makaaminen kyllästyttämään.

Aivan mahtava provinssirock takana, enempää ei olisi oikein edes jaksanutkaan, ja viimeisenä päivänä jätettii alkomahoolit suosiolla minimiin, sillä pienen miehen turnauskestävyyttä oli koeteltu jo kahtena päivänä tarpeeksi. Viikonlopun kruunasi System of a Down ja Volbeat aivan eturivistä! Ja sitten, SOADi heitti keikkansa jälkeen rumpukapulat ja minä sain kiinni sen, mutta vähän heikosti, ja "yllättäen" siinä tulee kamala häslinki ja kapula lentää etuaidan väärälle puolelle, meinasin jo mennä perään mutta järjestyksenvalvoja näyttää että ei ei ja tulee tielle :( Tilanteen loputtua huomasin kun kaveri huutaa mun nimeä kovaa ja pyytää auttamaan, en aluksi meinannut ymmärtää että mistä nyt on kyse, ja hän on melkein maassa toisen rumpukapulan kanssa ja siinä on "vähän" muitakin joille tämä matkamuisto maistuisi, silti saatiin kaverin kanssa se :D

Kävin viime tiistaina ostamassa Gigantin avajaisista 299 eurolla pesukoneen, kun se oli 100 euron alennuksessa ja oma vanha rutku vetelee viimeisiään. Siihen sai vieläpä ilmaisen kotiinkuljetuksen. Vastoin kaikkia todennäköisyyksiä heiltä jopa löytyi konetta varastosta. Nyt vähän vajaa viikko myöhemmin kuljetusfirma toi koneen ja ilokseni huomasin sen olevan parempaa mallia kuin ostamani kone. Hintaakin tuolla koneella on normaalisti 599e. Kyllä kelpaa!

Shoppailin tänään onnistuneesti:
2 housut
4 paitaa
2 shortsit
pari vyötä
uusi pullo boss selectionia
tuliaisia
+ muuta sälää

Shoppailu ei sinänsä oo mun lempiharrastuksia ja rahaa paloi ihan vitusti, mutta onpahan nyt suoritettuna kun pakko oli.

Tosi hyvä fiilis koko ajan, vaikka suurin osa asioista meneeki pitkin v****ja! Ei se haittaa! Treenit kulkee aivan täydellisesti, rasvaaki palanu itestää, näköjää heti ku lopetti dieetin, ja viime viikonloppu oli paras pitkiin aikoihin! 5 tuntia eri kamppailulajeja ja sen jälkee viel kattoo vaparii. Sai huutaa ja kannustaa nii paljo, et sunnuntaina oli kurkku kipeenä! Huomenna ekoihin bjj-treeneihin, joita oon nyt oottanu tässä ku kuuta nousevaa. Miten liikunnasta voiki tulla niin hyvä olo, et kaikki muu paska unohtuu? Ihmettelen kovasti, mut aion nauttia tästä euforisesta olosta niin kauan, ku se vaa kestää :) ah elämä on ihanaa <3

- Jyskälä on Kaunis kesällä. Harmi, että sinne on pitkä matka...

- Viikko vielä lomaa jäljellä.

- Keskiviikkona sukuloimaan

- Torstaina maalle Miehikkälään.

Kuukauden toinen 4-päivänen työviikko! KK-palkalla kyllä kelpaa.

Back
Ylös Bottom