Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

12päivää nyt pitäny röökilakko *kopkopkop*. Säkkitreenit, 30min venyttelyä ja palkkari naamaan = Aika helvetin raukee olo :D

Hyvä toi *kopkopkop* :D no voimia sulle :thumbs:
Eikai sentään nuuska korvannut tupakkaa?:D

Tänä vuonna on karsittu urakalla tupakkaa ja alkoholia pois :)

Nyt näyttäis siltä, että tulee harvemmin, 3-5vk välein, käytyä baarissa ja röökiä tuskin tulee poltettua. Baarissa tulee juotua aika vähän.
Välissä tietenki nollailua, hetkestä riippuen.

Vaimo ja lapset mökillä, ja kolme vapaailtaa kotosalla. Tänään pääsi siis iltapäivästä jo salille, sit palkkarit ja ählykebabbi naamariin, parin tunnin päästä koko kropan huolellinen venyttely ja päälle hyvä iltapala ynnä pieni lasillinen jalokahvia. namm...

Tässä on vielä se hyvä puoli ettei vanha jaksa mihinkään pubiin lähtä, senkun saa kotona röhnätä ja mennä aikaseen nukkumaan. Huomenna välipäivä salilta, joten voisi vetästä lenkkarit jalkaan ja käydä kevyen tunteroisen mittaisen lenkin ulkoilemassa.

Ei mitään erikoista, mutta on jotenkin hyvä fiilis just nyt. Aurinko paistaa ja kesä tulossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Asiat on kyllä mulla melko lailla hyvin tällä hetkellä. Koulu sujuu hyvin ja kesätyöasiat on järjestynyt paremmin kuin voisi toivoa. En olisi uskonut tammikuussa loputonta määrää hakemuksia ja soittoja tehneenä, että pystyn valitsemaan haluamani kesätyön ihan makuni mukaan. Valitsin tietenkin kaikista parhaan homman ja sen jälkeen on tullut vielä kutsuja haastatteluihin monta kappaletta, mutta en ole enää viitsinyt käydä niissä kättä vääntämässä, kun kuitenkaan en todennäköisesti niitä paikkoja ottaisi. Tänään vielä yksi työnantaja lähetti sähköpostia, että ottaa mielellään töihin jos haluan tulla sinne, vaikka en itse enää edes ottanut firmaan yhteyttä uudelleen paremman työpaikan varmistuttua. :)

Paljo mukavampi olo ku pääsi juttelee parin kaverin kans. Ja iho alkaa olemaan paremmas kunnos.

Vähän olutta gäisii ja housemusiikkia, oujeah!

Dietti skulaa ja voimatkin on nousussa :D .. Ja olen ehkä ihQ.

Dietti skulaa ja voimatkin on nousussa :D .. Ja olen ehkä ihQ.

Perkele ole hilijaa. :D Jätkä se vaan laihtuu. Anna tännekkin toimiva dietti.

Jee aamupaino 75,9kg! Hitaasti mutta epävarmasti... :D

Perkele ole hilijaa. :D Jätkä se vaan laihtuu. Anna tännekkin toimiva dietti.

Jee aamupaino 75,9kg! Hitaasti mutta epävarmasti... :D

En ole ! Paha heittää tarkempia ohjeita, kun en tiedä mitä syöt.. Paljon proteiinia ja vähän hiilareita + kovaa treeniä :D

En ole ! Paha heittää tarkempia ohjeita, kun en tiedä mitä syöt.. Paljon proteiinia ja vähän hiilareita + kovaa treeniä :D

:) No noilla eväillä tässä on menty. Mitä olen sinun posteja nähny niin olet laihtunut varmaan 5xmun määrän. :D

Et kuitenkaan ketoosia veä? Menee kyllä offtopikiksi tässä kysellä. Kait se on vain rämmittävä tämä suo. :D

Tässä on hyvän tovin kerennyt pitää lomia ja nyt maanantaina alkaa uusi duuni, parikin työsopimusta kirjoitettu lisäansioksi. Kai se iloinen asia on, mutta toisaalta ei huvita :D

Back
Ylös Bottom