Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mä sain vittu TYÖPAIKAN!! :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: Nyt vaan kovaa duunia perkeleesti ja uutta lelua pihaan ja kesä saa tulla ja mopoilu ja JEH!! :dance2: :dance2:

Jee!!! Onneks olkoon Ephe! Mitä meet tekeen?

No minne se köyhän pienen suomalaisen lämminmatka suuntautuu vaikka joka päivä? Saunaan! :dance:

:haart:

Tollasella kumivarastolla olen töissä. Ja ei, en oo missään Sukisukilla :D

Tollasella kumivarastolla olen töissä. Ja ei, en oo missään Sukisukilla :D

Kyllä me tiietään mitä sie teet. :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pidin tässä jonkun reilu 6kk tauon penkkaamisesta, kun tuli olkapäät ja ranteet siitä niin kipeiksi. Tänään kuitenkin kaverin kanssa salilla kun olin, niin koitin maksimia sitten siinä kun kaveri yllytti. Entinen ennätys oli 70kg ja tänään meni 80kg ihan helposti ylös :) Nyt tavoitteeksi että ennen koulun alkua taas syksyllä menisi se 90kg

Enää pari päivää ACKD-dieettiä jäljellä :dance:

Sitten pääsee taas syömään kiinteää ruokaa, on tässä sitten neljä viikkoa tullutkin pussikeittoja litkittyä... :jahas:

Mutta onpa reilu 12 kiloa lähtenyt, rasvaprosentti taitaa olla jonkin verran alle kympin... :D

Ensi maanantaina työhaastattelu :dance:

Uusi kahvinkeitin :haart:

Viikon loma.

Tulipa käytyä kunnon lenkillä pitkästä aikaa, huomaa kyllä eron hapenottokyvyssä, mutta eiköhänse tästä taas lähe parempaan suuntaan :)

Enää huominen ja sitten tää ukko lähtee Alpeille laskemaan viikoksi! Perkeleenmoiset täpinät ollu päällä jo pari päivää. :D

Kämppä vihdoin ostettu. Vähän enemmän tuli otettua lainaa kun alunperin suunnittelin, mutta oli sopivan hintainen. Lähiaikoina sitten "mikä tänään vituttaa" -trediin purnaamaan, että katkeen näihin lyhennyksiin :)

Back
Ylös Bottom