Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tänään aamulenkillä havahduin siihen, kun joku nainen juoksee mun perässä "Hei tyttö, pysähdy!!" huutaen. Sitten pysähdyin ja olin vähän ihmeissäni, että mitäs nyt. Noh, multa oli jäänyt hanskat JA RAHAT (!!) Otto-automaatille, kun kävin nostamassa rahaa. Olin siis vaan jättänyt ne rahat ottamatta ja vetässyt pelkän kortin matkaani. Onneks siinä oli seuraavana asiakkaana tollanen ihana ihminen, oikein kunnon kansalainen, joka toi rahat ja käsineet mulle <3

Kesätyöpaikka ja sopparit kirjotettu. Ja tänään tuli tieto että ens syksy menee Etelä-Koreassa opiskellessa :rock:
Vois olla huonomminki :D

Joku hyvä runkonen milffi sano mulle huomenta ja hymyili nätisti kun kävelin töihin :D Nyt mä käytännössä seurustelen sen kanssa. WIN!

Fuck_Yea__in_HD_by_CrusierPL.png

Pakko hehkuttaa. Ihan sairaan mainio olo!!!! Kyykky kulkee ku pohjoseen menevä juna. Tänään sarjaennätys 85kg. Ekaa kertaa on hartioilla ne kyykkytangon jäljetkin. Uuuuuuujeah! Edes räntäsade ei lannista, olo on niin VAHVA! :)

Tänään 22v täyteen :joulu3: vuodet ne vaan vierii nykyään nopeesti etteenpäin...

Sain myytyä nyrkkeilyhanskat, 65€ taas taskuun, kyllä tuli hyvä mieli. :)

Saan aina niin parhaat naurut kun pikkusisko alkaa olee kunnon teini-iässä; kaikki on niin noloa ja vastaukset kysymyksiin jotain "LOL". Varsinkin ku muistaa kuinka niiteissä ite oli ton ikäsenä, ku kukaan ei ottanu tosissaan. Eikös isosisko saa vähän kiusata.... :)

Oon ollu viikon töissä postilla. Helvetin hieno duunia! Helppoa ja mukavaa varsinkaan kun ei tuo lenkki ole kovin pitkä. Mukavuutta lisää tuo 10,7e/h palkka :)

Jee, ei ole krapulaa! :jahas:

Hyvä viikonloppu ja TJ 26!!

Kiitos Suomen Suurin Kuntokoulu näistä ikimuistoisista aamuista ja haista pitkä ja haiseva paska!

:D

Tunnin päästä autokoulun kirjalliset.. jännittää homosti, vaik harjottelin koetta netissä ja kaikki oikein. Toivottavasti menee läpi, muuten menee 81€ hukkaan. :rolleyes:

Palkkapäivä ja se, että EMP:stä tilaamani 300 € vaatepaketti saapui tänään noudettavaksi =) Lisäksi torstaina on treffit. :haart:

Mä sain vittu TYÖPAIKAN!! :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: Nyt vaan kovaa duunia perkeleesti ja uutta lelua pihaan ja kesä saa tulla ja mopoilu ja JEH!! :dance2: :dance2:

Vihdoin voin sanoa tän: meikä lähtee Thaimaaseen tänään :haart:

Vihdoin voin sanoa tän: meikä lähtee Thaimaaseen tänään :haart:

GZ! :)

No minne se köyhän pienen suomalaisen lämminmatka suuntautuu vaikka joka päivä? Saunaan! :dance:

Back
Ylös Bottom