Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

KEVÄT edelleenkin! JES! <3 <3 <3 < 3< 3< 3< 3< 434<35<<<4 Parasta. Kaikki vituttavat asiat vituttaa huomattavasti vähemmän, jos laisinkaan!

Kesätöitä löytyi. On vielä samaa alaa mitä opiskelen eli saa harjottelujakin samalla hoidettua. Eipä tarvitse ressailla loppukeväästä enää kesätöiden takia.

Kaunis sää ja sen lisäksi olin yksin salilla niin pystyin kuvaamaan Herculeksen oman Pumping Ironin :D

Minä vahingossa koko työpaikan! Ou jeaaaaaahhh!!!! :dance:

fuckyeah.jpg

High Five :thumbs:

Voe mahoton paikka mitkä menot oli Ylläksellä. Ei voi paljoa parantaa... Helevetin hauskaa ja krapula loisti poissaolollaan. :rock: :dance:

Tanaan ilostuttaa moni asia:
- Aamulenkki ihanassa auringonpaisteessa :haart:
- Postin seta tuo vaatteita (taas).
- Olen pirtea ja virkea, vaikka unta takana alle 4h. Kamalaa tallainen energisyys kun ei saa edes nukuttua!
- Tekee mieli opiskella.
- ... Josta palkitsen itseni lahtemalla tasan viikon paasta Amsterdamiin!

HyvähyvähyväLOISTAVA treeni, postissa ei oo kolmeen päivään tullu yhtään laskua ja kohta vedän kanapastaa niin että napa rutisee.

Se, kun huomaa miten paljon lumen paskaa on jo sulanut vittuun tuolta ulkoo! :) Lähes joka paikassa saa jo ajellakkin asfaltilla!

Mä taidan rakastaa mun kampaajaa. Se on ihan huippu. Jotkut vaan osaa.

noh avaudutaan sit 2kk alotin karppauksen ja tein kunnon treeni ohjelman (omasta mielestäni) painoin 113kg ja penkistä nous alle oma paino :(
noh tänää sitten kävin vaalla ja huomasin 101kg painoa :D ja penkistä nous yli oma paino kuin viimeks vain kuvittelin siitä :P tottakai pienempii housuja pitänyt ostaa :) joku 85-90kg tavoite pituutta on joku about 185-192cm..
lisää treeniä vaan niin kohta ollaan kunnossa :)

Back
Ylös Bottom