Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Moi! Mulla on infrapunasauna, tuletko saunomaan? Vai mihin toi liitty? :D

Tänään oli eka kunnon treenipäivä aikoihin. Vedin kolmet treenit, tosin niistä kahdet oli kevyet ja yksi sellainen kova kuntopiiri joka vei kuoleman porteille ja jäi kesken. Tuli yliarvioitua oma kuntotaso, mutta silti on tosi kiva fiilis.

Harjoittelupaikan haastattelu jonka luulin menneen penkin alle menikin sitten kai ihan hyvin koska aloitan siellä huomenna. Kaiken lisäksi ne lupasivat kesän ajalta palkkaa ja syksyllä saa jatkaa töissä jos kiinnostusta on.:dance: Viiden vuoden työttömyyden jälkeen tuntuu aika mukavalta, varsinkin kun kyseessä on siisti konttorihomma. :)

Wuhu! Kaks haastattelua tällä viikolla tähän mennessä. Huomenna ja ylihuomenna. Huomiseen paikkaan on suhteita joten se vaikuttaa aika varmalta nyt :D Just tulin salilta ja kaveri oli ekaa kertaa messissä ja vaikutti siltä että vois ruveta käymään mun kans treenaamassa :)

Eli jos nyt oikein hyvin käy niin saan työpaikan + treenikaverin :dance2: Työpaikkaan sit sisältyy mahdollisuus mopoilla, ostaa uus auto, uutta viihde-elektroniikkaa, vaatteita(:nolo: :D ) ja vaikka mitä. Vittu mikä fiilis!

Kevät tulee ja sen jälkeen KESÄ!!

Onnea Kairalle myös haastiksista!

:lol2: Toivottavasti nyt natsaa työpaikka, muuten tipun aika helvetin korkeelta taas :lol2:

Nyt olis jäkisvarusteet kypärää ja kyynäreitä vaille kaikki, ja pääsis kohta pelailemaan.

Uudet laskukengät ostettu! Pikkusen meikä on mielissään.. Tähän asti yrittänyt elää maksimaalista kurjuutta ja köyhyyttä venyttää äärimmilleen, mutta nyt on tullut muutos! Olen löytänyt itsestäni älyttömän hyvän sijoituskohteen ja nyt alkaa olemaan kohta vehkeet kunnossa :rock: Punttikin kulkee tosi hyvin :puntti:

Toiminnallinen viikko! Sain töitä täks viikoks ja sain kelkanki hommattua toiselta paikkakunnalta kotopuoleen ja saanu käyä ajelemassa muutamaan otteeseen<3 Salillakin reeni luistaa lähes paremmin kuin ennen dieettiä, vaikken kiristelyä ookkaan vielä lopettanu!

Ihanaa mulla on kampaaja huomenna ja odotan niin innolla. Mulla on tiedossa viikonloppuna hurjasti kaikkea kivaa mitä odottaa(juhlia juhlia). Mulla on tilillä rahaa ja seuraavat kaksi viikkoa ei tarvitse ostaa yhtään mitään jääkaappiin, kun tuli vain sellainen hyvä tilanne syödä muualla ilmaiseksi:)

Pihalla paistaa aurinko ja linnut laulaa, ei ole mitään kiirettä mihinkään, ei väsytä ja koulussa helppo päivä :)

Töitä löysin pitkästä aikaa ja tällä pelillä on varaa pitää vaikka jokin lomatapainen kesällä. :dance:

Opinnot ei mene täysin päin hanuria tällä hetkellä.

Back
Ylös Bottom