Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kaupan kassalla juur oli hauska tilanne kun ostin Valion rahkaa (500g laktoositon) -50% 4x. En yleensä ees kato mitä maksaa, kunhan on sinnepäin. Nyt sattumalta katoin, ottaako alennukset. Näyttöön läsähti vaatimattomat 84,95e! :D Ostokset; 4x rahka, 2x kananmunakenno, kevyt maito, 2x500g paistibroikkaa alennuksessa, alejauheliha. Oli ottanut viidestäkymmenestä rahkasta hinnan, joo joo.

Kaikista paras oli, et se ei huomannut mitään aluksi, ja vasta kun alkoi sanomaan et "ja se olis sitte kahdenksankymmentä nee... eiku.".
Naureskelin sitte aika suoraan, ja onneks sekin tajus lopulta vaikka vähän tais hävettää.. :D

Kävin flunssa treenitauon päälle puntilla ja perkele rauta nous!?Jaa a pojat kukas se onkaan peter andre kesään mennessä :rock:

shawshank.jpg

Mun gradu lähti just painoon ja nyt mä oon VAPAA!

Mun gradu lähti just painoon ja nyt mä oon VAPAA!
^muistan tunteen, onneksi olkoon :)

Mä iloitsen keväästä. On se vaan upeeta lähteä aamulla töihin valoisalla ja vielä ehtiä kotiinkin treenin jälkeen niin, ettei ole pimeää. Tykkään ihan älyttömästi, rakastan kevättä. :) Lisäks pitkä valintakoeuurastus ja -odotus on päättymässä ja reilun viikon päästä saan tietää, koska aloitan koulun ja suuntaan kamppeineni uuteen kaupunkiin (ellen sitten satu olee varasijalla, tosin silloinkin koulu kutsuu jossain vaiheessa, mistä ei voi olla kuin iloinen) :) Aijoo, ja oon myös ihan innoissani uudesta harrastuksesta, potkunyrkkeilystä!

Kiristelyä ja painoa 1,5kg alas neljässä päivässä ja ilman isompia tuskia. Perjantai ja spotifystä soi buddha bar.

2 1/2 tuntia töitä. Sitten alkaa talviloma. Maanantaina lähtö kohti helsinkiä ja tiistaina ollaankin sitten Kap Verdellä paistattelemassa auringossa.:dance:
Sen verran lomafiiliksissä olin jo aamulla, että lähdin ajatuksissani ajeleen salille päin työpaikan sijaan.:lol2:

2 1/2 tuntia töitä. Sitten alkaa talviloma. Maanantaina lähtö kohti helsinkiä ja tiistaina ollaankin sitten Kap Verdellä paistattelemassa auringossa.:dance:
Sen verran lomafiiliksissä olin jo aamulla, että lähdin ajatuksissani ajeleen salille päin työpaikan sijaan.:lol2:

Hyvän paikan oot valinnu ;) loma alko tänään myös täällä, täytyy kattella syksylle matkoja jonnekkin aasian suuntaan..

Ihana auringonpaiste! Istun kirjastossa kirjoittamassa esseeta (ja selaamassa pakkista ja facebookia...), mutta naen auringon ikkunasta ja toisin kuin ulkona, taalla sisalla ei palele :D Kaiken lisaksi esseen kirjoitus sujuu hyvin, varsinkin kun sain vihdoin macbookini ja olen aivan taysin rakastunut tahan! En ymmarra, miksen ole hankkinut maccia aiemmin.

Valkosipulipatonki, välissä kurkkusalaattia, hapankaalia ja parit bratwurstit (+sinappia). Jumalauta, että voi olla hyvää. Hapankaali on yksistään melkosta paskaa, mutta paistettuna menee kyllä hyvin tuolla välissä.

Ei oo ollu rahaa?

Ei mulla nytkaan olisi ollut (mut otin saastoista, muahahahha). En oo kylla oikeesti edes tarvinnut aiemmin uutta lapparia.

Aurinko paistaa ja nyt päikkäreille :)

Olin roudaamassa "suurta ja painavaa" prodelähetystäni kotiin ja avaamassa ulko-ovea, kun käytävällä pyykkikorin kanssa lyhythihaisessa paidassa ollut naapurinhottis ilmoitti tulevansa auttamaan. Sanoin, että kyllä mä pääsen ja piti "tietysti" nopeasti mennä ovesta, mutta ehti hän vähäksi aikaa pitämään ovea. Tällainen toisten huomioiminen ilahduttaa, ja vieläkin enemmän se, että näköjään naapurissani asuu kaunis, upeakroppainen ja elämäniloinen nuori nainen :wtf: Alkoi "vaihteeksi" panettaa, ja tekisi mieli lähteä "lainaamaan sokeria" :evil: Tulis jo kesä, niin sais luontevan syyn "liikennöidä" hihattomissa, jos vaikka tavattais :rolleyes: Niin ja mulla on nyt infrapunasauna - tosin se on tarkoitettu yhdelle, mutta sylikkäin mahtuu kaksi :D

Back
Ylös Bottom