Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Uusi veikkaus, sä ootkin sitten vissiin niitä vähän erilaisia poikia:D:

tom_finland_1975_2.jpg

Minäkin haluan :whip: ! :hyvä:

Tänään auto leimasta läpi ja koht alkaa matka kohti pääkaupunkia.

Eilen hain yhteen duuniin ja tänään tuli soitto et pääsetkö huomenna haastatteluun :D

Epäilin suuresti, että tuleeko mitään vastausta, kun kotiudun intistä 7.4.2011.

Pelkkä haastatteluhan toi vasta on, mutta hyvä fiilis kumminkin! <3

Eilen hain yhteen duuniin ja tänään tuli soitto et pääsetkö huomenna haastatteluun :D

Epäilin suuresti, että tuleeko mitään vastausta, kun kotiudun intistä 7.4.2011.

Pelkkä haastatteluhan toi vasta on, mutta hyvä fiilis kumminkin! <3

Tänään soitettiin, että saat paikan :D FFAAAAKKKKYYYEEEEAAAHHHHH!!!

:dance:

Duunit alkaa skulaa. Elämä alkaa menemään suunnitelmien mukaan. :)

Oon jaksanu nyt viikon noudattaa lukusuunnitelmaa! Ja kermana kakun päällä: jaksoin vielä tänään laskea ekstrana matikkaa! :rock:

Työnantaja (äiti) osti mulle uuden työkoneen kotia, ja nyt pari tuntia asennusten aloittamisen jälkeen netti toimii ja musiikki soi!
+
Noin 48 yötä Vegasiin <3

Tänään on treffit !:pano: + :pano: + :pano:

Loistava fiilis tuli aamupäivästä kun sovitin siskon kirpparilta ostamaa pikeepaitaa ja huomasin että se oli hauiksen kohdalta liian pieni. Tuli jotenkin niin Arnold-olo että ei mitään järkeä :D

Ihan hullun hauska päivä töissä! Ja tosi moni asiakas piristi kyl mun päivää ihan vaa kertomalla kaikkii kivoi juttuja. Ykski vanha mummeli kerto kuinka se ei jaksa ollenkaa kattoa telkkaria vaan mielummin opiskelee uusia kieliä aina iltaisin. Se mummo oli varmaan lähemmä 80-vuotias. Ja se kerto kaikkee muutaki hauskaa. Tuli vaa sellanen fiilis, et mä tahdon olla samanlainen mummeli sit joskus kans jos sinne saakka elän:D

Back
Ylös Bottom