Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tuli kyykkykengät postissa ja ne vielä sopivat hyvin jalkaan. Voi unohtaa korokkeet kantapään alta ja voi vihdoin kunnolla kyykkäillä. Odotan innolla huomista reeniä :dance:

Pitkästä aikaa olen tosi iloinen. Olo paranee päivä päivältä, töitä on tällä viikolla kivasti ja niitä on mukava tehdä kun ei ole enää kipeä. Kouluhommat ovat myös alkaneet taas sujua, vaikka kipeilyn takia olenkin lintsannut pari luentoa ja ne mihin olen mennyt, ovat olleet yhtä tyhjän kanssa koska en ole pystynyt keskittymään muuhun kuin paskaan oloon. Uskon kuitenkin saavani muut kiinni suht helposti.

Sain tänään kuulla myös järkyttäviä ja mahtavia uutisia... Nimittäin saan elämääni toisen kummipojan!! Paras ystäväni odottaa vauvaa, laskettu aika joskus kesän alussa. Täysin odottamaton uutinen, tuijotin koneen ruutua kirjaimellisesti suu auki ainakin 5min kun luin ystäväni FB-viestin. Niin ne ajat ja ihmiset muuttuvat, vielä reilu vuosi sitten asuttiin kimppakämpässä ja sekoiltiin minkä ehdittiin :rolleyes: Silloin en kyllä olisi iloinnut toisen raskaudesta, mutta tällä hetkellä en voisi kuvitella lapselle parempia vanhempia.

Moni pieni juttu on saanut tänään jotenkin erityisen hyvälle tuulelle:

-Auton huolto maksoi kustannusarviota vähemmän
-Alennuksesta löytyi halvalla tarpeellista ostettavaa
-Sai mukavan puhelun sekä näki kavereita
-Rinteessä sujui laskut suht mallikkaasti ja pitkästä sai tuntumaa asteiden pyörittelyyn bokseista.
-Kotiin tullessa oli ruoka valmiina ja oli hyvää :)
-Ruuan päälle rentoilua koiran ja vaimon kanssa

Nasta päivä, näitä lisää!

Hyvä päivä tänään, sain loistavan kuntopyörän (kiitokset Vässylle jos lukee tätä) ja samoin löysin kaupan josta saa halvalla Fastin heraa ja maltoa! :)

Ajoin auton penkkaan, ei ollut puhelinta eikä ajokorttia mukana ja alkoi jo vähän kuumottamaan. En kerennyt edes suunnitella avun hakemista kun rautatieaseman kaksi vartijaa pössähtivät paikalle, toinen kävi hakemassa lapionkin ja pienen hikoilun jälkeen saatiin auto taas liikkeelle ja kohti uusia kolhuja. Tuntui mahtavalta saada apua tuolla tavalla pyytämättä, varsinkin kun todella tarvitsin sitä. Kiitos vartijoille.

Ajoin auton penkkaan, ei ollut puhelinta eikä ajokorttia mukana ja alkoi jo vähän kuumottamaan. En kerennyt edes suunnitella avun hakemista kun rautatieaseman kaksi vartijaa pössähtivät paikalle, toinen kävi hakemassa lapionkin ja pienen hikoilun jälkeen saatiin auto taas liikkeelle ja kohti uusia kolhuja. Tuntui mahtavalta saada apua tuolla tavalla pyytämättä, varsinkin kun todella tarvitsin sitä. Kiitos vartijoille.

Tämmöset asiat saa todella hyvälle tuulelle. Suorastaan hymyilemään! :)

Ite juutuin just viime viikolla omaan parkkiruutuun kiinni.. Naapurin 60+ mamma sattu tuleen pihaan ja autto pois ruudusta työntämällä autoo. "No sehän tässä tärkeintä on, että pääset lähtemään.."

Kyllä nykyäänkin vielä lähimmäisistä välitetään. :)

Is very HAPPY HAPPY ! :D

en hoksannu et meil on kaks autoo, oon oottanu 3h et muija tulee himaa et pääsen salille, mut meillähän on kaks autoo. Hei Jee ja morjens, salilla nähään.

Älyttömän kiva päivä. Aamun opetustunti meni ihan topakan nopeesti, oli kiva iltapäivä yhden about 1-vuotiaan pikkuepelin kanssa ja treenit meni sen jälkeen ihan mielettömän hyvin! Ennätyspainot kyykyssä ja maastavetokin kulki kevyesti. Nyt on vatsa täynnä, koira tuhisee kainalossa. Huomenna on vapaapäivä, nukun aamulla pitkään. IHANAA! :haart:

Tein ensimmäistä kertaa salaattia elämässäni ja se oli jopa hyvää! Jee, voi tätä ilon päivää, sitä ei pilaa mikään!

Ihan mahtavaa! Mä vihdoin tiedän mitä alaa lähden opiskelemaan!

Mä olen ihan liian kauan stressanut sitä, että mitä mä lähden opiskelemaan ja mikä musta tulee isona, mut nyt tänään aamulla päädyin selailemaan yliopistojen sivustoja ja katselemaan vähän niitä alavaihtoehtoja ja nyt tosissaan varmistui se, että mitä mä tahdon lähteä opiskelemaan:) whipii!

Taisin löytää sen oman juttuni.

Ulkona on miljoonasti pakkasta mut aurinko paistaa - eikä mun tartte just nyt lähtee yhtää mihinkää. Käännän kylkee ja kuorsaan koiran kans kilpaa :)

Back
Ylös Bottom