Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Loma alko ja sen kunniaksi hain tänään avaimen toisellekin salille, tulee vähän vaihtelua :) Nii ja tänään ehkä kaljaa hyvällä porukalla. Ja sunnuntaina pääsen tatuoitavaksi, onhan sitä jo odotettu!

Kolme seuraavaa viikkoa lomaa. Vaikka tuona aikana joutuukin töitä painamaan jonkun verran, niin kelpaa silti! Lisäks oon innostunu oikein kunnolla käymään salilla ekaa kertaa varmaan 4-5 vuoteen. Tuliskohan oltua ens kesänä oikein rantakunnossa? :)

Mutsi voitti tonnin lotossa. Ei hetkauta mun tiliä mitenkään, mutta tarkoittaa kalliimpaa joululahjaa mulle :rolleyes:

Esseekirjoitus edistyy hitaasti, mutta edistyy kuitenkin. Toivon mukaan kaikki on valmista ennen uutta vuotta, jotta voin lomailla lopun aikaa ihan rauhassa.

Viikko epsanias <3 Oisin nii vitun mielellää ollu siel pidempäänki!!! Vaikka sillee ei mikään helle ollu niin vaihtelua tähän pohjolan ilmastoon (huomiseksi luvattu -27)...
Kaikki ei tosin menny ihan niinku ois pitäny mut silti jäi super hyvä fiilis!!!

Tuossa puolisen tuntia sitten töihin ajaessa kuuntelin radiosta Aamupoikien lähetystä. Siinä oli se joku juttu että hyvillä perusteluilla saattoi saada rahaa (ilmeisesti joululahjaan). Joku mies soitti ja kertoi pikkuveljensä vaihtaneen harrastuksensa voimanostoon (olikohan käsipalloa pelannu ennen ellen ihan väärin kuullut). Vanhemmat ei sitten tuossa oikein tue eivätkä lajista tykkää, mutta isoveli on tsempannut ja maksellut salimaksuja ja lisäravinteita. Pikkuveljen tulokset ovat kuulemma sitä luokkaa että voisi vuodenvaihteen jälkeen osallistua SM-kisoihin ja mitalitavoitteetkin ihan mahdollisia. Jätkä on 175/105 (Renne naureskeli että sama paino vaikka tyyppi on 20cm lyhyempi) ja antoivat sitten lisenssiin, kenkiin ja joihinkin muihin varusteisiin 300e. Musta toi oli jotenkin tosi kiva juttu kun aihe kosketti itseään läheltä. Ehkäpä Aamupoikien avustuksella tulee taas uusia lahjakkuuksia, never know! :)

Back
Ylös Bottom