Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

) totesi vaan, että laitetaan sekin takuuseen (toinen vika oli selkeästi takuun piirissä). Lainapuhelimestakin olisi pitänyt maksaa jotain, mutta sain sen ilmaiseksi. Ja niin ku tässä ei olis ollut vielä tarpeeksi hymyn aihetta, niin lopuksi tiskin takana ollut mies lupasi puhelimen takaisin ensi viikolla, todennäköisesti alkuviikosta (pelkäsin useamman kymmenen euron laskua ja vähintään kahta viikkoa ilman omaa puhelinta...). 
Ei kai vaan tuo kirves liity mitenkään sun inssin läpäisyyn?
Joo, itekki oon 14-vuotias siinä kuvassa :D Onnee inssin läpäisemisestä, mulla ois se huomenna.. Onhan se kiva jos pääsee jo ajeleen, auto ootellu pihassa jo 3,5 kuukautta :D
Kortti tuli enkä oo vielä ees kolaroinu autooni!
Noin vuosi sitten 40kg maksimista lähdettiin rakentamaan penkissä, ajatus oli etten koskaan tule kolminumeroisia kolkuttelemaan, ja tänäänhän sitä sitten paukutettiin ensimmäisen kerran! Treeni penkin osalta ollut vielä minimissä, mutta ilmeisesti voimapainotteinen reeni on vaan tukenut tuota penkkaamistakin sitten mukavasti!
Vaikka en penkkiä liikkeenä erityisesti arvosta, niin silti saatanan mahtava tunne on!
Mun tissit on tainnu kasvaa, vaikka en oo lihonut! Oh glorious day!
?