Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Haa,liesikuvun huolto tulee huomenna!Perjantaina soitin Parm Airin tehtaalle,tuotantopäällikön kanssa haastelin ja olikin asian hyvin toimittanut eteenpäin :)

Yks parhaita päiviä pitkiin tää just kulunut Maanantai, kun sain juhlia syntymäpäivää maailman parhaiden ystävien seurassa.. :dance::rock::) :worship::dance2:

Käytiin tänään katsomassa koko perheen voimin laumaa 6vko ikäisiä mustia villakoiranpentuja...ens viikolla käydään sit poistamassa yks meille :)

Hengaillu mielettömän pimun kanssa. Upeaa joka osa alueella, mutta ehkä olen liian nirso. Silti :hyper:

Mä sain mun haluamani asunnon!:) Ylin kerros, upeet maisemat, puulattia, valoisa...<3 Ja nyt hirvee sisustusinto!

Työt loppu tänää (JES JES!!!!), vedin sellasen rintareenin et oksat pois+ hauistreenin ja kaveri soitti jonka kans en oo puhunu 2 kuukauteen joten nyt tuntuu hyvältä!

Istuminen pihakeinussa, pieni mukava tuulenvire, tuopillinen jääkylmää kaakaota, koira pyörii nurtsilla ja taistelee sadettimen kanssa, taustalla soi Protest The Hero. Ahhh... Eikä eilisestä tinaamisesta tullut edes krapulaa. :)

Kohta voisi hakea kaverit kyytiin ja lähteä lipumaan mersulla pitkin bulevardeja .

Ei, kyllä se pitää ensin laittaa grilli tulille ja wingsit tirisemään.

Back
Ylös Bottom