Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Raahauduin salille ennen seitsemää aamulla, ku tiesin, etten illalla ehdi treenaamaan. Koko päivän ollut sen takia aivan loistava olo (ja siksi, että ihmiset on kivoja tänään)! :)

Pääsin tampereen kovatasosimpaan lukioon! Hauskinta tässä on se että mun keskiarvo oli just se jonka jälkee ei enää pääss. :D

samat ilonaiheet täälläkin täältä taudin keskeltä, eli pääsin haluamaani opinahjoon :)

JES JES JES AAHAHAHAHAAA!!!! TKK valintakokeiden pisteet tuli!!! Tarviin 17 pistettä Otaniemeen ja sain 21+3!!!!! JJJJJJJJJJEEEEEESSS!!
OOOLEEEE OLEOLEOLOLEEEE OOLEEEE OOOLEEEEEEEE!!!! FSDAFSDFSDFSDAFSDA SEKOAN!

JES JES JES AAHAHAHAHAAA!!!! TKK valintakokeiden pisteet tuli!!! Tarviin 17 pistettä Otaniemeen ja sain 21+3!!!!! JJJJJJJJJJEEEEEESSS!!
OOOLEEEE OLEOLEOLOLEEEE OOLEEEE OOOLEEEEEEEE!!!! FSDAFSDFSDFSDAFSDA SEKOAN!

ei vittu, lisää teekkareita :D

Onnea kaikille haluamaansa kouluun paasseille! :)

Ma iloitsen siita etta mullakin on koulupaikka valmiina ja myos siita etta olin kerrankin fiksu ja hain jo viime vuonna, joten tana vuonna ei ole tarvinnut murehtia koulusta ollenkaan. Iloitsen myos kauniista ja aurinkoisesta Amsterdamista, mun kaverista joka tuli kaymaan, korjatusta pyorasta, uusista vaatteista, kivasta ja lyhyesta tyovuorosta ja yleisesti ottaen koko elamasta!

Tanaan on hyva paiva.

Heräsin aamulla puol kuus että kerkeen salille. Ja jaksoin ihan tositosi hyvin tehdä kaiken salilla ja sen jälkeen ollu ihan tosi energinen olo koko päivän! Töissäkin oon saanut paljon aikaseksi! Lisää aamusaleja!!

Saanu 3 päivää tehdä kotonaan kesätöitä (vuokraisäntä omistaa paikan missä olen töissä ja olen hänen hyvä kaverinsa joten kun täälläkin on hommaa niin on saanut tehdä kotona töitä) ja tänään saanut pistää 15kg laattoja maahan joten tullut erittäin hyvää treeniä :):):)

Opiskelupaikka Tampereelta!

Pääsin IB:lle. Sydän melkee pomppas kurkkuun kun luin nimeni sieltä yhteensä kolmenkymmenen nimen joukosta. Ai jumankekka :haart:

Kyllä se IB vielä syö mehut :D CAS, EE ja kaikki ihanuudet edessä. TOK Cruiset vähän lievittää :)

Ei vaan onhan se hieno löytää nimensä valittujen joukosta. Onnea!

Sain eilen pari puhdasta leukaa vedettyä 50kg lisäpainolla :) Vielä saikun jäljiltä vähän heikolla ololla. Oma paino 105-110kg tietämissä, tuli aika hyvä mieli.

Sain eilen pari puhdasta leukaa vedettyä 50kg lisäpainolla :) Vielä saikun jäljiltä vähän heikolla ololla. Oma paino 105-110kg tietämissä, tuli aika hyvä mieli.

ja mun dieetti etenee niin hyvin, että voin kohta tulla sun reppuselkään kun vedät niitä leukoja!

LIFE IS GOOD ja ehrmanni kans.

Back
Ylös Bottom