Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ihan mahtava jalkatreeni oli kyllä... Keli on ameriikkaa ja kaikki on muutenkin hyvin. Vaikka kortti onkin hyllyllä niin ei sekään just nyt ressaa yhtään :D

Mikäs sen kortin vei? Vai onko asiaa jo käsitelty täällä, on mennyt sitten minulta ohi...:rolleyes:

Mikäs sen kortin vei? Vai onko asiaa jo käsitelty täällä, on mennyt sitten minulta ohi...:rolleyes:

Pienimuotoinen ylinopeus :D Nyt se kortittomuus jo toki nakertaa hieman kun on himassa jumissa kun haluis kylille ajelee..

210 op lävähti juuri hetki sitten opintosuoritusrekisteriin, eli meikä on virallisesti valmis sairaanhoitaja!!! Wuhuu!! Eihä siinä onneks kauaa mennykkää.... :rolleyes:

Muutenki elämä on nyt melko kivaa. Yksi stressinaihe vähemmän, treenit kulkee, eka palkallinen loma tulossa ja uusi ihana mies :haart: Life's good.

Dodii, onneksi olkoon valmistumisen johdosta:). Painottaisin varsinkin tuota uutta ihanaa miestä ;).

Dodii, onneksi olkoon valmistumisen johdosta:). Painottaisin varsinkin tuota uutta ihanaa miestä ;).

Seukkaaks te vakkariin?

Pokerit paukkunu hyvin, 4,5e rebuyturneesta ekaks ja 1900e kilahti chiching ja viel menny pelit muutenki hyvin. On kesä, ei oo duunii, enkä tarviskaa. Kohta ulkomaille jepaaaa :)

Oltiin biitsillä ja hengailemassa yhen jätkän kanssa äsken :) Juteltiin paljon ja ihan kaikesta suht spontaanisti ja rennosti vaikka aluks mietin että tuleekohan tosta juttelusta mitään. Aiemmin ollaan heitetty pari sanaa toisillemme vaan isommassa porukassa, nyt kahestaan.

Huoh! Ei yhtään oikein Viking Lotossa. En ollut muistanut laittaa uuden kestoloton ja sama rivi ollut jo yli 5 vuotta. Jos olis ollut 6 oikein olisin hirttänyt itteni.

Päätin, että 4-vuotiaan tyttärenkin on aika aloittaa treenaaminen, joten me aiotaan mennä taapero-taekwondoon :puntti: Ei voi olla kuin hauskaa, kun pikkuneiti antaa mulle monoa!

Ruotsiin nuuskan haku reissulle :)

Vuoden parhaimpia ylläreitä :D Työkaveri katsoi vuorolistoja ja ihmetteli miksi oon tulossa huomenna 10-18 töihin kun mulla on kesäloma... Mä luulin että se alkaa vasta huomisen työpäivän jälkeen (loogista loppuviikosta) mutta perhana, se alkaakin 20min päästä :D WUHUUU!

Vuoden parhaimpia ylläreitä :D Työkaveri katsoi vuorolistoja ja ihmetteli miksi oon tulossa huomenna 10-18 töihin kun mulla on kesäloma... Mä luulin että se alkaa vasta huomisen työpäivän jälkeen (loogista loppuviikosta) mutta perhana, se alkaakin 20min päästä :D WUHUUU!

Loistavaahan se viimeistään tossa vaiheessa on hoksata juu :D Vähän ois varmaan ketuttanu jos huomenissa oisit saanut vasta tietää.

Eipä kait tässä. Elämä on kivaa, kisuli saatiin huollettua eläinlääkärissä ja aurinko paistaa. Feels gooooood :)

Imurin suodattimet tulivatkin tänään, eivätkä vasta ensi viikolla! Jee! Pääsen imuroimaan! Tavallisesti en imuroinnista niin välittäisi, mutta nyt se kyllä on paikallaan.

Back
Ylös Bottom