Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ollu kyllä ihan mukava viikonloppu kun oltiin vähän jätkien kanssa Peer Günttiä riehumassa ja muutenkin kunnon letkeetä viikonloppumeininkiä :)

Olin tänään(kin) ahkera - treenin kannalta ihan huippuviikko (3 x uinti + 3 x sali + juoksulenkki ja hierojallakin kävin). Jee jee :) Tän päivän saldona hyvin mennyt salitreeni ja uinti. Nyt väsyttää, mut hyvä olo...

Ai joo ja kesä kesä kesä kesä! Vähän sais olla enemmän lämpöasteita, ni vois yhdistää uintireissuihin auringonoton ja ihmisbongailun ;)

Eka työpäivä takana, tänään ilmoittaudun leuanvedon SM-kisoihin, postista tuli iso kasa lisäravinteita joita oon yli viikon odotellut ja sain tietää että voitin pari lippua eräisiin kehoilukisoihin :D Lisäksi kohta kova treeni edessä.

Tyttöystäväni on Lahdessa, itse menen sinne perjantaina ja näen hänet vasta silloin. Tämä ei tietenkään ole iloinen asia, mutta se on, että nyt ma-pe-aikana aion kasvattaa itselleni hillittömän parta-viiksi-risukon ja katson kuinka idiootilta näytän. :D

12km hölkkälenkki takana ja nyt suihkuteltu, feelin' so good. Nyt pitäs keksiä jotain hyvää (mutta kevyttä) ja maittavaa iltapalaa. Kellään hyviä ideoita siellä?

Seuraavan 8kk suunnitelmat lyöty lukkoon ja kesälomaankin alle kolme viikkoa! Odotan innolla mahdollisia töitä ulkomailta, joku päivä.

Insinöörit on saaneet viimein vesileikkaukset tehtyä, vastahan näitä on muutama viikko odoteltu.

Tästähän voi tulla vielä kesä:rolleyes:

Mitäs uutta palikkaa leikkuutit?

Pakosarjojen laipat. Noita on vähän hankala löytää valmiina, jos haluaa ruostumattomasta teräksestä tehdyt.
Tai löytyyhän niitä, mut se hinta vähän karkaa. Ja useamman sarjan kun teettää, saa hintaa hilattua vielä vähän alaspäin.
Siis jotain tuollaista
header_flange.28055627_std.jpg

Nyt alkaa viimeinen yövuoro olla pulkassa. Loppuviikosta täydennyskoulutuksen viimeiset koulupäivät ja saa senkin paperin viimein kouraan. Ei enää tenttejä joihin ei ehdi lukea, ei luennoilla istumista, ei lopputyön vääntämistä... Ei sillä että sillä paperilla mitään käyttöä olis, mutta onpa yksi stressinaihe vähemmän.

Treeniin on taas löytynyt kunnolla motivaatiota ja hyvät uudet lisäravinteet tulossa tällä viikolla postitse.

Kaikenlisäksi on vielä kesä!

:) :) :)

Kaikki on vaan niin ihanaa.

:) :) :)

Kesä <3 Nuori hevonen kulkee loistavasti. Vanha hevonen löysi hyvän eläkekodin ja samasta paikkaa mulle tarjottiin nuorempaa tilalle.
Vihdoin pääsen alottaa kisakauden tälle kesälle! Oon niin kovasti odottanut.

Ihan mahtava jalkatreeni oli kyllä... Keli on ameriikkaa ja kaikki on muutenkin hyvin. Vaikka kortti onkin hyllyllä niin ei sekään just nyt ressaa yhtään :D

210 op lävähti juuri hetki sitten opintosuoritusrekisteriin, eli meikä on virallisesti valmis sairaanhoitaja!!! Wuhuu!! Eihä siinä onneks kauaa mennykkää.... :rolleyes:

Muutenki elämä on nyt melko kivaa. Yksi stressinaihe vähemmän, treenit kulkee, eka palkallinen loma tulossa ja uusi ihana mies :haart: Life's good.

Back
Ylös Bottom