Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Huomenna todistukset kouraan, seuraavalla viikolla rippileiri ja sitten alkaa kesätyöt ja ei mitään stressiä ja sitten saa mennä rippileirin jälkeen keskisille ostamaan kalatustarvikkeita ja kuulin juuri että talomme viereiseen koskeen on istutettu taimenta ja harjusta :):):).

Korjaan huomenna viimeinen koulupäivä ja LAUANTAINA todistukset kouraan :):)-

Ensimmäinen ajotunti takana. Ottaen huomioon, että en oo ikinä autoa kokeillu niin vedin aika hyvin. Viiden minuutin parkkipaikkaharjottelun jälkeen lähettiin jo liikenteeseen. :puntti:

Tänään kiristely loppuu vähäksi aikaa... nautin lauantaina maukkaasta kebabista ja ehkä ostan pussillisen nallekarkkeja :dance:

Kävin ostaa ekaa kertaa itelleni ben & jerrys jäätelöä. Lounaan jälkee pääsee maistamaa =) ainiin ja huomen kevätjuhla ja sit kesäloma =)

No niin, nyt on päästy amitsusta kunnialla läpi :D ja sain vielä 220€ valmistujaislahjaks.

Pitäisiköhän valmistumisen kunniaks vetästä kunnolla KARRRRKKKIA ja SIPPSISSISISÄSÄSÄ ja LIMUUUUU :D ehkä myös parit kumkvatit, jos oikein villiks heittäytyy

Peruskoulu päätöksessään. Lukuaineiden keskiarvo 9.83, jolla on ihan jees lähteä Turkuun ja muutenkin etiäppäin elämässä :) Sain myös 300€ shekin, God knows why...

Peruskoulu päätöksessään. Lukuaineiden keskiarvo 9.83, jolla on ihan jees lähteä Turkuun ja muutenkin etiäppäin elämässä :) Sain myös 300€ shekin, God knows why...
Minkä pyörän uudestaa oot kehittänyt , kun tuollaset summat ? :wtf:

Iha jees päivä varmasti tulos. Nyt lenkille ja sit juamaan "vähä" kuahuvaa :kuola:

Oho, tuolla keskiarvolla kyllä kelpaa hakea lukioon. Kunhan vaan yrität ylläpitää tasoa lukiossa, niin on valoisa tulevaisuus edessä :D

Minkä pyörän uudestaa oot kehittänyt , kun tuollaset summat ? :wtf:

Epäilen syyksi mokkapaloja, jotka auliisti lupasin opettajanhuoneeseen vietäviksi kun luokan eväsretkellä niitä jäi yli.

Tai sitten se on vaan tää ulkoinen olemus ja nätti hymy... ;)

Elksu: Turkuun IB-linjalle ollaan tässä haettu ja tosiaan toivon, että sinne ollaan myöskin kesän päätteeks menossa :) Taso tuskin laskee, ellen ihan hunningolle heittäydy vapauden ja uutuudenviehätyksen myötä :D

Onnee systeri. Mulla oli tosin lukuaineiden ka 10, joten on sulla vahan parannettavaa.

Mua ilostuttaa koko tama elama mita just nyt elan. Riskeerasin kaiken tan takia ja asiat olisivat voineet menna pahasti pieleen, mutta toisin kavi! Ihanaa herata joka aamu ja miettia miten onnellinen on :)

Onnee systeri. Mulla oli tosin lukuaineiden ka 10, joten on sulla vahan parannettavaa.

Mua ilostuttaa koko tama elama mita just nyt elan. Riskeerasin kaiken tan takia ja asiat olisivat voineet menna pahasti pieleen, mutta toisin kavi! Ihanaa herata joka aamu ja miettia miten onnellinen on :)

Tukehdu siihen elämääs siellä.

En mä tiedä miten iloinen tällaisesta normaalisti pitäisi olla, mutta mä olen oikein onnellinen. Osa tietääkin, että mulla on ollut olkapään kanssa enemmän ja vähemmän koko ajan renkkaa viime marraskuusta asti, kun auto meinas ajaa päälle ja rusikoiduin pyörän kanssa katuun. Rreilu viikko sitten kävin magneettikuvissa ja siitä asti olen pelännyt paskat housussa, että mitä löytyy. Eniten pelkäsin sitä, että siellä ei olekaan mitään vikaa, jonka jälkeen vakuutusyhtiö pesee kätensä koko asiasta ja minä jään yksin kipujeni kanssa. Erikoislääkäri soitteli eilen ja kertoi, että onhan siellä vikaa. Repeämää, jonka olisi pitänyt puolessa vuodessa "luutua" jos olisi sen tehdäkseen. Esitti, että koitan vielä kesän yli kuntouttaa itse ja jos ei syksyyn mennessä oireet puolitu, niin sitten tähystysleikkaukseen. Iso kivi tipahti sydämeltä, vaikken nyt suoranaisesti innoissani ole leikkausvaihtoehdosta. Mutta ainakaan en ole ollut vainoharhainen kaikkine kipuineni :) Nyt sitten kesä kuntoutusta ja syksyllä katsellaan mikä on tilanne...

Selkä tuntunut viikon verran hyvälle pitkästä aikaa. Tosin jumpattukin on ja lenkkiä vedetty pururadalla. Syksyllä lääkäriin ja jospa magneettiin. Vittu tikkaan sen kuntoon jo sitä ennen!

Hakkasin tänään halkoja. Oli jotenkin tosi terapeuttista tuollainen homma, jossa pääsee lyömään kirveellä ihan olan takaa. Puut oli tuoretta koivua, eli sopivan märkää ja sitkeää, josta vähänkin hiljempaa lyötäessä kirves vaan pomppaa takaisin.
Suosittelen kaikille, kannattaa joskus kokeilla vähän primitiivisempiä aktiviteettejä.

Hakkasin tänään halkoja. Oli jotenkin tosi terapeuttista tuollainen homma, jossa pääsee lyömään kirveellä ihan olan takaa. Puut oli tuoretta koivua, eli sopivan märkää ja sitkeää, josta vähänkin hiljempaa lyötäessä kirves vaan pomppaa takaisin.
Suosittelen kaikille, kannattaa joskus kokeilla vähän primitiivisempiä aktiviteettejä.

Täysin totta! Oikeen märkä koivu pölli on helvatan sitkeä, tuli tutuksi viime kevään savotassa (tosin vaan peräkärryllisestä oli kyse :)) Niihin piti tintata kirveellä koko roppaa käyttäen, jos meinas että jotain tapahtu. Kai se ihan reenistä kävi / käy, tycker jag.

Back
Ylös Bottom