Oonkohan mä äärimmäisen vaatimaton (turha luulo), kun musta jo 5e/h on hyvä palkka? :D Tosin suo on ehkäpä eri asia kun tää mun hoitama kahvilatyö.
5€/h on jo alipalkkaa, että sellasta :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oonkohan mä äärimmäisen vaatimaton (turha luulo), kun musta jo 5e/h on hyvä palkka? :D Tosin suo on ehkäpä eri asia kun tää mun hoitama kahvilatyö.
5€/h on jo alipalkkaa, että sellasta :D
5e/h on kyllä melko pieni palkka jostain ns. oikeasta työstä. Tarvitsisi saada pirusti tunteja alle, että siitä kertyis hyvin. Noissa kaupunkien tonnilla töihin -hommissahan saa jonkun reilut pari hunttia kahdelta viikolta ja siinä tulee tuntipalkaksi 4-5e, mutta ne nyt on muutenkin tarkoitettu lähinnä yläasteikäisille.Oonkohan mä äärimmäisen vaatimaton (turha luulo), kun musta jo 5e/h on hyvä palkka? :D Tosin suo on ehkäpä eri asia kun tää mun hoitama kahvilatyö.
Mut nuorena kesätöissä kaikki on itelleen ei oo laskuja jne. joten 5€ on ok. Tällä iällä ei alle kympin nousis ees sängystä.
Mitä helvettiä? Viinaanko se kaikki raha menee, vai miksei 10 eurolla/h pärjää? Ite olen onnistunut jopa säästämään rahaa tuollaisella tuntipalkalla. (kyllä, asun yksin ja maksan vielä autoakin 300e/kk).
Mitä helvettiä? Viinaanko se kaikki raha menee, vai miksei 10 eurolla/h pärjää? Ite olen onnistunut jopa säästämään rahaa tuollaisella tuntipalkalla. (kyllä, asun yksin ja maksan vielä autoakin 300e/kk).