Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Oonkohan mä äärimmäisen vaatimaton (turha luulo), kun musta jo 5e/h on hyvä palkka? :D Tosin suo on ehkäpä eri asia kun tää mun hoitama kahvilatyö.

5€/h on jo alipalkkaa, että sellasta :D

Oonkohan mä äärimmäisen vaatimaton (turha luulo), kun musta jo 5e/h on hyvä palkka? :D Tosin suo on ehkäpä eri asia kun tää mun hoitama kahvilatyö.
5e/h on kyllä melko pieni palkka jostain ns. oikeasta työstä. Tarvitsisi saada pirusti tunteja alle, että siitä kertyis hyvin. Noissa kaupunkien tonnilla töihin -hommissahan saa jonkun reilut pari hunttia kahdelta viikolta ja siinä tulee tuntipalkaksi 4-5e, mutta ne nyt on muutenkin tarkoitettu lähinnä yläasteikäisille.

Täytyy kyllä sanoa, että jos tosissaan täysi-ikäinen saa 5e/h, niin ei voi kuin osoittaa myötätuntoa. Pieni palkka se on alaikäisellekin.

Mut nuorena kesätöissä kaikki on itelleen ei oo laskuja jne. joten 5€ on ok. Tällä iällä ei alle kympin nousis ees sängystä.

Mulla on tänään synttärit. Mukava päivä töissä. Siellä on kivoja alaisia ja työkavereita.:) Ens vuonna sitten vähän isommat bileet...:rock::rock:

Mut nuorena kesätöissä kaikki on itelleen ei oo laskuja jne. joten 5€ on ok. Tällä iällä ei alle kympin nousis ees sängystä.

Agreed! Kesäduunista palkka vähän reilu 10€/h, eikä kyllä naurata. Laskut maksuun ja bensaa tankkiin, niin saakin jo alkaa miettii että mitä on varaa syödä loppu kk.

Mitä helvettiä? Viinaanko se kaikki raha menee, vai miksei 10 eurolla/h pärjää? Ite olen onnistunut jopa säästämään rahaa tuollaisella tuntipalkalla. (kyllä, asun yksin ja maksan vielä autoakin 300e/kk).

Kesäkauden avajaiset työpaikalla tänään :) Hanakaljaa, viinaa, pihviä ja makkaraa, ja kun kattoo tonne ulos, niin illalla terassi :) Miinuksena avautuvat työkaverit :evil: Ei kaikki tosin, mutta onhan niitä.

Mitä helvettiä? Viinaanko se kaikki raha menee, vai miksei 10 eurolla/h pärjää? Ite olen onnistunut jopa säästämään rahaa tuollaisella tuntipalkalla. (kyllä, asun yksin ja maksan vielä autoakin 300e/kk).

No siihenkin :D Itselläni se paska, että joudun maksamaan 2 kämpästä vuokraa kesän yli. Siihen lisäksi bensat (kilsoja kertyy tarpeeksi viikossa), ruoka ja parit baareilut, niin ei ihan turhaa rahaa jää tilille pyörimään. Toki se on itsestä kiinni, että miten rahansa hassaa ja varmasti pienellä säästökuurilla saisi vähän rahaa syrjään, mutta aikaisempien töiden jälkeen vähän ahdistaa pienempi palkka.

Sama taalla...
Talla hetkella en saa penniakaan palkkaa. Tai no 1kk aikana oon saanu 20e :D Kummasti sita silti parjaa.

Mua ilostuttaa elama itsessaan. Olen niin onnellinen etta tuntuu et halkean! Aivan uskomatonta olla nain paljon elossa melkein vuoden kestaneen turhautumisen jalkeen.

Hahaa, leffojen leffa Boa vs. Python latautu! Suosittelen kaikille kyseistä pätkää. Sitä voisi vilkaista tovin ennen kun lähtee kattoon Haka - Ac Oulu.

Kuulin vuosi sitten salilla hyvän biisin, mutta en tiennyt esittäjää eikä ollut ketään keneltä olisin kysynyt. Tänään sitten aikaisin aamulla avasin voicen kanavan telkusta ja sieltä se sitten tuli.

Prätkä myyty (harmi sinänsä, mutta nyt on varaa vaihtaa autoa), auto katsastettu, viimeinen koe tehty, ulkona pirun hyvä ilma ja kohtapuoliin kaveripariskunnan kemuihin nauttimaan vähän taikajuomaa. :thumbs:

Hieno sää, treenit kulkee ja ennen kaikkea se, että pääsin (hylsyä pelänneenä) äidinkielen YO-kirjoituksista läpi! Tosiaan, keskiarvo ollut semmosta 4.5 äidinkielestä ja stressasin tuloksia todella paljon, koska alustavien mukaan olin täpärällä jäädä ilman lakkia, mutta lautakunta päättikin korottaa pisteet ja B:hän sieltä sitten yllätyksellisesti tuli. Tänään sitten ulos viettämään aikaa kavereiden kanssa (ehkä myös vähän *partyparty*).

Back
Ylös Bottom