Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Ei tarvi käyttää VR:n palveluja pitkään aikaan.

On kyllä mahtava ilma! Ulkona on lämmintä ku kesällä ja voi istua vielä tähän aikaan illalla ulkona t-paidassa. Kävin äsken fillaroimassa auringonlaskua katsellen ja oli kyllä mukava fiilis.

Huomiseks on luvattu +24 ja voikin ilmeisesti fillaroida shortseissa salille kesyttämään rautaa.

KESÄ!!! Moottoripyöräily on kyllä nannaa... Ainoo huono puoli että meinaa jäädä salit väliin :D

Miks mulla on niin huippu ystävä<3 Se ymmärtää ihan kaiken ja osaa sanoo just oikeet sanat<3 Siis oikeesti... ystävyys on joku maaailman hienoin asia, ku voi jakaa ihan kaiken!

Kandintutkielma tulostuu parhaillaan ulos koneesta!!! Toivottavasti tätä ei tartte enää korjata vaan se olis nyt niinku tässä!! :D

Onneks olkoon muuten tästä.

Heti ku tuli hienot säät ja lämpöä niin ihmiset vaan valittaa. No mä oon ainaki kiitollinen ja toivottavasti vaan tälläset kelit pysyy, vähän hikeähän tuolla pukkaa jo seisomalla mutta mikäpäs siinä.. :) Viikonloppu vapaata niin pääsen nauttimaan tosta lämmöstä, huomenna tallille ja ratsastamaan :)
Nyt ei kyllä pysty valittamaan vaikka kaikki ei oliskaan kohillaan, kyllä se siitä :thumbs:

Hieno sää ja kaveri tulikin yllärinä Tampereella, jotenka se on :kippis1: 2 nait.

Loistava ilma! Kävin aamulla tekemässä 10 kg painorepun kanssa reilun parin tunnin reippaan kävelylenkin Lauttasaari-Kaskisaari-Lehtisaari-Kuusisaari-Meilahti-Taka-Töölö-Hietaniemi-Ruoholahti-Lauttasaari. Tuo 10kg painoreppu selässä, minkä jälkeen ilman sitä juoksin vielä 40 min meren äärellä.

Feels good man.

Kyllä elämä hymyilee taas pitkästä aikaan oikein leveästi. Ihan mahtava fiilis kaikin puolin. Tänään salille ja sit taas ajelemaan joko autolla tai pärrällä tai jollain ja illalla ois vissiin saunaakin tarjolla :) Kesä musiikkia soimaan ja ohhoh...

Onhan tuo nyt saatanan hienoa ku saa painaa ulkona sortsit ja t paita päällä. Hitto kun on ylpeä siitä että tuli siellä salilla viihdyttyä taas koko talvi : )

Back
Ylös Bottom