Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Käyttäjä BenCarporella on mielenkiintoisia näkemyksiä (ja kuvia!) esim. Ravinto-osilla, aerobinen harjoittelu-osiolla jne.

Vaikka sisustus onkin ihan homojen hommaa niin olen salaa tosi tyytyväinen vaimon uusimpiin hankintoihin. Suursiivous tuli tehtyä. Pääsin muutaman vuoden tauon jälkeen taas leipomaan. Postiin on tullut paketti jossa on uudet treenikengät ja muuta sälää.

Lumi piristi mainiosti.
Muutenkin iloinen fiilis ollut: Ensinmäistä vakituista duunia takana 3kk, viikon päästä valmistujaiset ja ostamani kämppä valmistuu vuoden alussa.

Joo mä tulin aamulla puoli 7 aikaan joten about 14.30 pääsee veke

Kaiken kaikkiaan hyvä fiilis :). Koulu menee hyvin ja etenee vauhdilla, paino noussu koko ajan hieman ja rentouttava viikonloppu edessä raskaan viikon jälkeen... :thumbs:

aaaaw olin sijaistaa Vuokin lukiossa, ja kyllä lämmittää tällaisen vanhan harpun sydäntä kun oppilaat niin kovasti näyttivät minusta pitävän :haart: Sitten he olivat hurjan pettyneitä, kun kuulivat, että olen "vaan" sijainen ja "vaan" 2 päivää.

Ihania kaikki! rrrrrakastan tota duunia, kunpa saisin opiskelut äkkiä alta pois!
Toisin sanoen olet siis hyvännäköinen! :kuvia:

Syksyn viimeinen koe oli keskiviikkoa ja alkoi joululoma, ja niin alkoi työtkin. Viikonloppu!

Toisin sanoen olet siis hyvännäköinen! :kuvia:

No en tiedä mistä johtui ääretön(!) suosioni, itsehän olen aina pitänyt itseäni vain kovin eloisana ja persoonallisena(hyvällä tavalla) tyyppinä, mutta nyt on kyllä myönnettävä, että varmasti osaltaan lookillani - ennen kaikkea tyylikkäällä vaatetuksella - oli varmasti jotain merkitystä. En tiedä, onko täällä muita opettajan duuneja tekeviä, mutta oikeestaan sitä tunnetta, kun saa oppilaat puolelleen ja kuuntelemaan, ei oikein voi sanoin kuvailla. Ja kun he pyytävät apua ja ovat edes semisti kiinnostuneita opettettavasta aineesta (äidinkieli:D), vaikka paikalla on "vain" sijainen.

Mutta en kyllä pitkään aikaan ole ollut näin hyvällä päällä. ahah halvalla mäkin menen.

+ reksi tsekkaili:eek: ja vähän kyseli josko tulisin heille opetusharjoitteluun:)

+ reksi tsekkaili:eek: ja vähän kyseli josko tulisin heille opetusharjoitteluun:)
Meillä AMK:ssa koulutusohjelman johtaja pani oppilaan paksuks...tuli vaa mielee...

Eilen näytti synkältä. Päivä "oikeissa"töissä ja sen jälkeen heti ovelle.
Bileissä paljon vanhan liiton nyrkkeilijöitä. Pantiin kortisonia joka rystysen väliin ja sen jälkeen vedin näin...
Mutta tippiä tuli yli 80€. Ja henkilökunnan kaa kolmelta Bohemiaan.
Puolessa tunnissa pari tuoppia, pari tequilaa ja pari paukkuu.
Äsken heräsin. Sivuraiteella pizza, Tauko baariin kattoo alkuasukkaiden kierrätystä.
Kellä on kone, kellä paperit ja kellä purut?
Ja nyt UFC boxilta. Eka känni tässä kuussa, toivottavasti viimeinen.
Korvakaan ei enää muistuta ruusukaalia

Laskin painoja väärin, jonka vuoksi tuli nostettua enemmän kuin piti. :kippis1:
Samalla tuli ennätys vauhtipunnerrukseen, piti tehdä 10kg kevyemmällä sarjaa.
Not nyt tuli pari toistoa 10 kiloa isommalla, ennen en ole koittanut tällä useata toistoa. Vaan maksimi on ollut yksi toisto.:piis:

Jess.. Vuokra ei noussu penniäkää.

Eilen oli tän vuoden vika tentti ja tänään ensimmäinen lomapäivä :) Lisäks vihdoinkin kunnon talvikeliä.

Back
Ylös Bottom