Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kannattaa tilata Hutista puntahinnoilla niin säästää vielä jokusen euron lisää.

Antaako se tehdä niin? En ole kokeillut, kun Play.comissa yleensä väittää, että valitsemaani osoitteeseen ei voi tilata kyseistä tuotetta, jos hinnat eivät ole euroissa. Pitääpä muistaa ensi kerralla.

Antaako se tehdä niin? En ole kokeillut, kun Play.comissa yleensä väittää, että valitsemaani osoitteeseen ei voi tilata kyseistä tuotetta, jos hinnat eivät ole euroissa. Pitääpä muistaa ensi kerralla.

Play taitaakin olla ainut missä tuo ei onnistu. Muissa (Hut, Blahdvd, zavvi jne.) onnistuu kyllä.

Heh, toissapäivänä tuo tapahtui, vähän myöhässä vaan täällä kerroin kun oli jo vähän jutusteltukin :P

No huhhhuh!!

Kävin makselemassa pois jotain laskuja, naama irvessä kun nyt on aivan liikaa menoja, joiden kanssa pärjäisi palkallani loistavasti jos ei tarttisi muitakin elättää. Joulu meinasi mennä aika kireälle.
Mutta isovanhemmat olivatkin jakaneet jouluksi ylimääräisiä varojansa sukulaisille! Ei tartte hetkeen miettiä. Kylläpä helpotti!

Vihdoin löytyi lumilauta! Hyvää palvelua ja toivottavasti hyvä kapistus.

Enää lumi puuttuu!

Tyttöystävä sai laajasta kirjatentistä 5/5, vaikka ei ollut ehtinyt lukemaan koko tenttimateriaalia läpi ja kysymykset osuivat hyvin. Mulla on itselläni nostettu yhden kurssin arvosanaa yli 3 viikkoa tentin jälkeen hämärästi. Tahdoin korottaa yhtä kurssia ja mielestäsi se ei noussut 3/5:sta weboodista mutta nyt sitä onkin nostettu melkein kuukausi tentin jälkeen. Erikoista mutta mukavaa.

aaaaw olin sijaistaa Vuokin lukiossa, ja kyllä lämmittää tällaisen vanhan harpun sydäntä kun oppilaat niin kovasti näyttivät minusta pitävän :haart: Sitten he olivat hurjan pettyneitä, kun kuulivat, että olen "vaan" sijainen ja "vaan" 2 päivää.

Ihania kaikki! rrrrrakastan tota duunia, kunpa saisin opiskelut äkkiä alta pois!

Back
Ylös Bottom