Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

-Viinaton viikonloppu, tänään vielä vapaapäivä. Myös perjantai vapaa, eli 3pv kouluviikko tulossa.
-Kohta salille hikoilemaan.
-Dieetti pitäny jo 2pv.
-Löysin hienon hupparin pari päivää sit hintaan 20e, ei paha.

Vau, pääsin ensimmäistä kertaa kuukauteen jumppaamaan kinkkuja kokonaisuudessaan loukkaantumisen jälkeen. Fetasalaattia ja zikunaa härpäkkeillä sen kunniaksi ja jos sitä Chileläistä pirua ottaisi noiden kanssa. Vaikka tänään on ollut synkkä päivä, niin kyllä sitä on vain kummasti kestohymyn kanssa kulkenut. Satisfecho...

Päivän parhaat naurut tarjosi ylen teksti-tv, josta luin että kolmannes suomalaisista lulee että HIV tarttuu vessanpöntön istuimesta:hyper:

Täysi-ikäisyys koittaa 30pv päästä :kippis1:

Onnea :) Minulla taas huomenna 17, maailman ehkä turhin ikä tulee siis täyteen :D

Tuolla tavalla minäkin ajattelin kymmenen vuotta sitten. :rolleyes: Nykyään tuntuu siltä, että ehkä mä olin onnellisimmillani juuri 17-vuotiaana, vaikka en sitä silloin tajunnutkaan. Hyvää syntymäpäivää! :)

Eilen illalla musta tuli pienen tyttövauvan isä :)

Eilen illalla musta tuli pienen tyttövauvan isä :)
Syvimmät onnittelut :thumbs:
AWW...

1025295zxcg4335b3.gif

Kirpeä ilma ja pouta sää. Pöyräily töihin vuoristomaisemassa. Törkeen mahtavaa :D Olisin niin valmis lähteä pulkkailemaan päiväksi....

Sain toisen ajo-opettajan.

Back
Ylös Bottom