Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun mielestä taas vaikutti aivan uskomattoman leijalta kaverilta ikäänsä nähden. Tuosta kasvaa kunnon kusipää, jos enempi vielä hehkuttavat =) Ja taisi olla semifinaalin surkein esitys.
ei ole todellista muualla kuin internetissäno mutta on se niin söpö, että pitäis jo sillä perusteella voittaa koko homma :haart: Se on täysin mahdollista, että siitä tulee isona kusipää, koska niin käy aika monelle hyvännäköiselle jätkälle.
Imo tankotanssi oli surkein. Näytti jotenkin tosi laiskalta ja kömpelöltä, mitä entisestään korosti vauhdikas musiikki.
Mielessä pyörii pari suunnitelmaa, mutta saa nyt nähdä minkä niistä toteutan... Tuntuu vaan tosi helpottavalta tietää olevansa vapaa lähtemään oikeastaan milloin vain.Ei tarvi enää katella sitä vittumaista kämppistä :dance2:Kämppiksellä alkaa työt joulukuussa ja sanoi olevansa valmis ottamaan silloin kämpän kokonaan itselleen. Tämä tarkoittaa siis sitä, että voin lähteä odotettua aikaisemmin vaikkapa pois SuomestaMielessä pyörii pari suunnitelmaa, mutta saa nyt nähdä minkä niistä toteutan... Tuntuu vaan tosi helpottavalta tietää olevansa vapaa lähtemään oikeastaan milloin vain.
Ei tarvi enää katella sitä vittumaista kämppistä :dance2:
salikengät ja mangnesiumia oli pakko käyttää ihan fiilistelyn puolesta :dance2:
ja :dance:
Nyt mä en enää ihmettelekään, että miks Peevelin libido on alhasempi kun parivuotiailla pikkutytöillä. Äijä ajanu ittensä ihan loppuun...Viimesen parin viikon aikana...

Tapahtu jo eilen mutta tuli tilaamani 5.11 tactical -maiharit. Tuntuu kyllä aivan sika hyviltä ja onneksi valitsin lopulta ne vaikkeivat halvimmat olleetkaan![]()
(Olen lentänyt yksin monta kertaa, mutta en varsinaisesti matkustellut yksin)