Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Markkinoinnin harjoitustehtävä vaikutti turhan vaikeelta aluks, mutta tarpeeks sen kanssa tapeltua ku tuli niin alko sujuu ihan hyvin ja tuli sellanen hyvä pohja kirjotettua, joka pitää sit muuttaa huomenna esseeks, mutta se ei oo mikään paha homma, kun tietää mitä kirjottaa sinne.

E: Turhan vaikeelta siis siks, että tehtävänanto oli ihan päin helvettiä.

Kävin thaimaalaises lounaalla eikä tarvinnu syödä ruokalan mössöö

Josko siihen taas pääsis mukaan..
Salilla käyminen taas vaihteeksi alotettu. 8 treeniä takana ja 5 kiloa tullu lisää noin kahdessa viikossa:) tästä se lähtee.

Työ"kaverin" viiminen päivä tänään. Saan olla edes yhden viikon rauhassa siltä...ei helvetti en oo ikinä tavannu rumempaa ja ärsyttävämpää ihmistä. Ens viikko tulee olemaan yhtä juhlaa :)

Tänään tulin dösällä keskustasta himaan, bussi meni joka mutkan/risteyksen nätisti vinossa :D

Vitsi ku tulee kivasti lunta! En meinannu edes muistaa, kuinka hauskaa autoilu on lumellakin.:D Estää tää intti tosin vähän harrastuksia, mutta kerkisin sentään pätkän lumesta nauttimaan vaikkei kahva edellä mentykään.

Otin pari päivää vapaata säästääkseni pääkoppaani. Periaatteessa olisin yhtä hyvin voinut tehdä kotona duunia kuumeessa, mutta koin paremmaksi ratkaisuksi, että nyt vain rauhoitun koko viikonlopun.

Kiitos Pakkiksen mä oon saanut uuden ihanan ystävän tämän vuoden aikana! Ei ihan turha mesta, heh ;)

Siistiä kun ei tule kipeäksi :). Toinen vuosi jo menossa, ja saa vaa myhäille kun ihmiset vauhkoo jostain possunuhista :D

Ensimmäisen kerran elämässäni uskaltanut panostaa kaikkeni suhteeseen, lopputuloksena rakastunut 100% naiseen jollaista en olisi uskonut olevan olemassakaan :) kiva huomaa ettei suhteen alkuhuuma lopukkaan vaan päivä päivältä tuntuupi paremmalta :)

Yleisesti ottaen kaikki elämässäni menee ihan järkyttävän hyvin!

Eilisilta oli oikein kiva ja yöllä mietiskelin asioita ja tulin siihen tulokseen että asiat onkin just hyvin just näin, vaikka illalla vähän erilaiselta tuntuikin. Plus yks puolituttu sitten vähän vielä tsemppasi asian kanssa.

Tänäänkin tiedossa kiva tyttöjenilta pitkästä aikaa!

(Unohtamatta sitä että olen edelleen umpirakastunut tuohon PS2'seeni jonka nyt sain. En ole ikinä omistanut mitään pelikonsolia, aina vain halunnut moista. Nyt mulla on se. Ja on nämä mun uudet hiuksetkin oikein mukavat.)

Mulla menee nyt hyvin!

Tänään pienet ölyet, huomenna muksun ristiäiset ja Larsenin konjakkia :) häpi häpi joi joi!

:wtf: Aivan uskomattoman suloinen poika Tom soitti rumpuja Talent Suomessa! Tuosta tulee isona kyllä niin komee mies, että ei mitään järkeä :haart:

:wtf: Aivan uskomattoman suloinen poika Tom soitti rumpuja Talent Suomessa! Tuosta tulee isona kyllä niin komee mies, että ei mitään järkeä :haart:

Mun mielestä taas vaikutti aivan uskomattoman leijalta kaverilta ikäänsä nähden. Tuosta kasvaa kunnon kusipää, jos enempi vielä hehkuttavat =) Ja taisi olla semifinaalin surkein esitys.

Back
Ylös Bottom