Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tulin töistä, siellä oli kivaa...Vitutti suunnattomasti notkua himassa selkä paskana. Nyt on parempi fiilis...:)

Minulle tarjottiin kolmen vuoden työsopimusta. Palkka on heikko mutta riittävä, työ on erittäin mielenkiintoista ja tapahtuu kansainvälisessä ympäristössä. Rajaa muita alunperin suunnittelemiani vaihtoehtoja pois, mutta tarjous on hyvä ja olen tästä mahdollisuudesta iloinen.

Sain kuulla, että minulla on seuraavaksi kolmeksi viikoksi nyt vakituisesti töitä!(yleensä soitetaan vain muutaman tunnin varoitusajalla...) ja pääsen erääseen todella kivaan työpaikkaan!:) Siellä on niin mahtavaa porukkaa ja niin kivat työt, että sinne menee kyllä joka aamu hymyillen! Ihan mahtavaa!
Ja se, että mulla on noinkin vakituisesti töitä, niin se tietää entistä isompaa palkkapussia;)

Niin ja kaiken kruunaa se, että kuukauden kuluttua olen jossain Kalifornian rannoilla ottamassa aurinkoa tai kenties lainelautailemassa:haart:

Can't wait.

Tää tapahtui oikeastaan viime perjantaina, mutta hyvä mieli on siitä vieläkin. Meillä palvelukodilla on yks leskimummu. Juoksin siinä useampaa asiaa edes takaisin ja vein asukkaille puhtaita vaatteita yms. Sitten tää mummu rupesi omaan uskolliseen tyyliinsä höpöttämään about kaikki maailman asiat. Juteltiin siinä aikamme ja aloin tekeen lähtöä ni tää sanoo: "sä ku oot noin pitkä ja komea nuori mies, niin saanko mä halata sua?"

Mitenkä sitä voikaan tulla noin pienestä asiasta hyvälle tuulelle :D

Treenitaukoa ollut kesäkuusta asti, siis kesäloma venähti... :D
Pakkikksellakin viimeksi vieraillut 16.5.09...

Mutta tänään sain inspiraation ja väänsin kevyen treenin, ja olo on taas mahtava, treeni maittoi, pakkis alkoi taas kiinnostamaan... :rock:

Jospa sitä tästä taas aletaan kasvamaan. Lomautuskin menossa, joten ehtii harrastamaan... :puntti:

Tänään oli viimenen tentti ja nyt on lomaa reilu viikko :)

Vaikka opiskellahan sitä ehkä täytyy lomallakin, mutta kuitenkin

Tää tapahtui oikeastaan viime perjantaina, mutta hyvä mieli on siitä vieläkin. Meillä palvelukodilla on yks leskimummu. Juoksin siinä useampaa asiaa edes takaisin ja vein asukkaille puhtaita vaatteita yms. Sitten tää mummu rupesi omaan uskolliseen tyyliinsä höpöttämään about kaikki maailman asiat. Juteltiin siinä aikamme ja aloin tekeen lähtöä ni tää sanoo: "sä ku oot noin pitkä ja komea nuori mies, niin saanko mä halata sua?"

Tänään toi kyseinen mummo tokaisi vaan, että hän on aamulla miettinyt miltä tuntuisi suudella sua :D Näin tällä kertaa. Varmaan ens viikolla ottaa panemisen esille.

No annoitko sä sille tänään aihetta ottaa tuon asian esille?

edit. Ja mitäköhän hittoa se meinaa kahden viikon kuluttua?

Tänään toi kyseinen mummo tokaisi vaan, että hän on aamulla miettinyt miltä tuntuisi suudella sua :D Näin tällä kertaa. Varmaan ens viikolla ottaa panemisen esille.
Topic: Tänne kaikkia iloisia asioita!

WTF?

No annoitko sä sille tänään aihetta ottaa tuon asian esille?

edit. Ja mitäköhän hittoa se meinaa kahden viikon kuluttua?

No en onneksi. Jälkikäteen kyselin työkaverilta, ja kuuluu vähän sen tädin tyyliin. En oo kuulemma ensimmäinen mieshoitaja, joka tuollaisia ehdotuksia saa osakseen. Suotakoon se siis hänelle.

Topic: Tänne kaikkia iloisia asioita!

WTF?

Pakko kai tuollaisesta on jotenkin olla imarreltu... siis sillai iloisella tavalla :) Ja pitää tuota lähinnä vanhan ihmisen kotkotuksena.

Back
Ylös Bottom