Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Hyvä salitreeni takana, viikonloppu alko ja oli mahtava ajella illan hämärässä :) Huomenna taidan mennä pommittamaan paikalliselle soramontulle ja kiertelemään pikkuteitä, kaasukättä oikein kihelmöi ku ajattelen sitä :P

Kolmen viikon pakollinen tauko sairastelun takia on takana ja kohta lähden vihdoin ja viimein taas salille :) parin tunnin päästä raporttia vitutusketjussa:D

Ensimmäinen täysin oma-aloitteinen lenkki mulla takana :) Eihän se pitkä ollut mutta jos sitä joka kerta vähän pidentäis.. 2 kertaa viikossa olis tarkotus käydä, aerobinen jäänyt punttailun myötä vähän vähemmälle, kunto huonontunut hirveästi :D Isäukko (maratoonari) yrittää lahjoa mua jalanjäljilleen, lupas satasen jos toukokuussa juoksen cooperissa 3200m, siihen pyrin :)

Tunnin mittanen lenkki ja paita ihan läpimärkä, olo ihan mahtava. Voi kun aina jaksaisin motivoitua lähtemään pitämällä mielessä, miten hyvä olo sitten jälkeenpäin on.

Söin tonnikalaa (Inhoon sitä). Nyt aamulla kun ei tee mieli rahkaa niin voi aatella "Vittu jos söit tonnikalaa eilen saatana niin saat yhen vitun rahkanki alas perkele".

:david:

Breakin bad on loistosarja ja itse aiheeseen sain kämpän! Kolmen viikon päästä muutto pois porukoiden luota. Melkein vuoden etsinyt asuntoa ja kun sain töitä sain kämpän samalla ja vielä todella halvan. En pysty vieläkään uskomaan tätä todeksi!

Olen yksinkertaisesti onnellinen ollut jo pidemmän aikaa, että olen saavuttanut 30 vuoden iän ja enemmänkin sen päälle. Kaikki tätä ennen on ollut pelkkää opiskelua ja viuhtomista sinne tänne... Nyt voisi sanoa että elämä hymyilee, etenkin treenien osalta.

Perjantai! Tarpeeksi syytä olla iloinen : )

Back
Ylös Bottom