Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kuukauden olen nyt asunut yksin ja kyllä on mukavaa. Ei ole jääkaapissa mitään paskaa jota tulisi houkutus syödä, vihdoinkin voisi kiristely onnistua

Tilinauha yllätti iloisesti. Siinä oli kesäbonusta ja lomarahoja, minkä vuoksi kokonaissumma oli enemmän kuin viime kerralla vaikka olen nyt tehnyt tosi paljon vähemmän töitä :) Huono puoli on se, että tienaan liikaa saadakseni asumistukea, mutta parempi kai se näin päin on.

Kyllä kunnon satakuntalainen vittuilu aina vertaisensa seuran tarvitsee.

Yhestä artikkelista pongattu lainaus, sai hymyn naamalle. Pori :haart:

Treenit kulkee, olin pari viikkoa sairastelun takia tauolla niin penkistä putosi 5kg mikä oli negatiivista mutta hauiskääntöön saa ens kerralla laittaa lisää rautaa ja kyykkykin on alkanut edetä :dance::dance:.
Hiton hieno tunne kun oikeasti homma etenee ja salilla kaameassa pumpissa piti hieman käsivarsia ihailla vaikkei nuo maailman mittakaavassa vielä isot ole;):D.
Muutenkin monesti naurattanut kaikki nuo ihmiset jotka pitkän aikavälin jälkeen näkee mut taas, muutettiin nääs eri paikkakunnalle ja kavereita näkee tosi harvoin.
Aloitin salilla käynnin juuri siksi että olen aina ollut pieni eikä geenit todellakaan suosi tätä lajia mutta se tunne, se tunne kun on saanut sarjan tehtyä ja istuu lepäämään keho pumpissa:rock:.
Kaverit ei meinaa silmiään uskoa kun se entinen pikkumies on saanut +15kg lihaa päälle.
Hauiskääntö oli aloitellessani jotain ihan muutama toisto yhdellä kädellä 10kg, nyt menee puhtaasti Z- tangolla 15kg+15kg x 10x 3 (plus tanko).
Penkki oli hurja 40kg mistä aloin naama punaisena vääntää. Ristus kun hävetti parikymppinen mies ja naisten painot :D.
Nyt menee penkistä jo se maaginen satanen ja 80kg x10 x2 +8 toistoa päälle:D
Elämä on ihanaa <3

Aijoin höylällä vahingossa nännistä pienen palan pois, ei kylläkäään ilonen asia, mutta piti päästä kertomaan. Jos jollain samanlaisia kokemuksia, niin voitaisiin perustaa vertaistukiryhmä.

e. hyvä lookki; valkea paita ja tissin kohdalla veriläiskä

Aijoin höylällä vahingossa nännistä pienen palan pois, ei kylläkäään ilonen asia, mutta piti päästä kertomaan. Jos jollain samanlaisia kokemuksia, niin voitaisiin perustaa vertaistukiryhmä.

e. hyvä lookki; valkea paita ja tissin kohdalla veriläiskä

kannattaa toisestakin napsasta palanen, että on noi läiskät symmetrisesti. Tyhmännäköstä jos on vaa yks läiskä:D

Kohta kohti laivaa. Huomenna, sekä lauantai-iltana NHL-lätkää ...Detroit Red Wing´s vs ST-Louis Blue´s..Sunnuntain laivalla takaisin...:)

Väsynyt, mutta onnellinen :)
Upea kämppä ja upeammaks tulee ko saa tavarat paikoilleen, näyttää viihtysältä alueelta.
Nyt "muutama" muuttolonkero lököhousuissa ja hyvää seuraa....

Oon muutaman kerran nyt ajellut Hakamäentien uudesta tunnelitsydeemistä ruuhka-aikaan ja täytyy sanoa, että se toimii kyllä helvetin hyvin. Saa kyllä hymyillä, kun voi painella 70 km/h meneen kolmikaistaisella tiellä eikä tarvitse arpoa missään jonoissa, kiertoliittymissä tai valoristeyksissä, kuten ennen. Kiitokset insinööreille onnistuneista ratkaisuista!

Onniin loisto fiilis kun änäri kausi starttaa jälleen kerran, ja omasta mielestä mielenkiintoisemmista asetelmista kuin vuosikausiin:D

Pientä huonotuulisuutta aiheuttaa jo viikon kestänyt sikamassainfluenssawannabe-tauti ja viimeyönä sitten kramppasi vatsa ja hartiat sen verran pahasti, että käväistiin päivystyksessä iloisuutta nostattamassa jonottamalla nelisen tuntia vastaanotolle. Tippa päälle ja mehua hakemaan automaatista, mutta sehän on tietenkin miehen iloksi rikki. Kiroan automaatin ja lähden vaeltamaan sairaalan kahvioon, joka tietenkin sijaitsee toisella laidalla rakennusta. Pääsen kahviolle, joka aukeaa tunnin päästä. Exellent... Ukko on täydellisen väsynyt vuorokauden valvomisesta ja torkahdan hetkeksi kahvion edessä oleville tuoleille, kunnes havahduin, kun joku laittoi kätensä minun pääni päälle ja silitti hellästi...
Siinä vaiheessa sydän hyppäsi voltin ja olin valmis unohtamaan kaiken paskan tässä maailmassa. Yli 6 vuotta kateissa ollut perheenjäsen hymyilee itkuisena ja sanoo: Tässä minun lapselle hieman juomista...

:haart:

Jos elämässä tulee kerran sellainen vaihe, mikä on kuin suoraan elokuvasta, niin taisin kokea sen tänään...

Kaiken tän synkän elämän pohjalle tipahti jotain positiivista...

Voitin kylpyläviikonlopun.

Lottoo ei voi viä tarkistaa, mut jos sielläkin ois 7 oikein. Ja jos oikein näpistä lähtee, niin tänään sais tulla baarista jotain täysosumaa, hope so.

Tänään oli enon hautajaiset... Ilon asiahan se ei todellakaan ole, mutta nyt kun vihdoin nekin tuli käytyä läpi niin ei ole sitä taakkaa siellä hartioilla. Sai purkaa kyllä tunteesa siellä sitten. 5 vuotta kulunu viimeisistä hautajaisista ja niitä oli silloin tiheään tahtiin ja luulin että ne olisi vahvistaneet jonkun verran henkisesi, mutta kyllä se vain tuollainen tilaisuus pistää heikoks yritti olla kuinka vahvana tahansa... Mutta nyt paremmin mielin kohti tulevaa.

... kunnes havahduin, kun joku laittoi kätensä minun pääni päälle ja silitti hellästi...
Siinä vaiheessa sydän hyppäsi voltin ja olin valmis unohtamaan kaiken paskan tässä maailmassa. Yli 6 vuotta kateissa ollut perheenjäsen hymyilee itkuisena ja sanoo: Tässä minun lapselle hieman juomista...

:haart:

Jos elämässä tulee kerran sellainen vaihe, mikä on kuin suoraan elokuvasta, niin taisin kokea sen tänään...
Siis todella hämmentävää. Eihän tuommosta tapahdu kuin elokuvissa.
Itselle pientä ilon aihetta tuottaa se, että vihdoinkin alkaa vaikuttaa siltä, että tuo remontti ja laajennus on vihdoinkin valmis. Päästään koko perhe kotiin. Kyllä on vituttanut koko rakentaminen ja kovasti välillä, mutta nyt se alkais olla ohi.

Back
Ylös Bottom