Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tietokone taas kunnossa.

Ja voitte olla varmoja, ettei jutuissa ole edelleenkään mitään järkeä.

Oli mukava futistuokio taas pitkästä aikaa. Kunnon leffakin telkkarista...(Anaconda:lol2:)

1. Rakastan mun uusia hiuksia. Ne on vaan clip onit, mutta tuovat reilusti lisää pituutta ja hiukan tuuheuttakin, mutta eivät silti näytä feikeiltä. Tai no, näyttävät ihan normaaleilta pidennyksiltä ja on joku luullut jo niitä mun oikeiksikin hiuksiksi :) Näytän tosi hyvältä niiden kanssa (vaikka itse sanonkin :D) ja olen myös huomannut saavani enemmän tippiä tosi pitkillä hiuksilla (normaalisti mulla on sellaiset melkein kainaloon asti ulottuvat). Paras ostos aikoihin!

2. Bondattiin eilen yhden duunikaverin kanssa ja luulen että tää on- kuten hän asian ilmaisi - "the beginning of a beautiful friendship". En olisi uskonut löytäväni tuollaista ihmistä duunipaikalta :)

3. Löysin laukusta suklaata. Tekikin just mieli.

Ostin itelleni uuden auton synttärilahjaksi!!! Yksi unelmien autoistani (jaguar xf) tuli hommattua :D Ainoa miinus on et joutuu jouluun asti odottamaan et saa sen tohon pihaan asti...

Yks kiva tyttö joka taitaa tykätä meitsistä... :haart::)

Yks mies, jonka sanomisilla on merkitystä, sanoi mua mukavaks ja hyvännäköseks :) Tuli hyvä mieli!

Tiputin huomaamattani lompakon bussissa.
Kun jäin pois, joku tyttö tuli antaa sen:)

Ois kyl vituttanu, jos olisin hävittänyt, kun käteistä oli 150€.

Kävin hammaslääkärissä, tekivät juurihoidon, eikä sattunut yhtään!!! vähän niinku olis väistänyt luodin..

Back
Ylös Bottom