Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tänään oli sitten karu paluu arkeen :itku: Olisi voinut hyvin jatkaa lomailua, vaikka oli sen verran kivat 4 viikkoa että kyllä tällä nyt jaksaa pitkään..:)
"Lievästi" pihalla työkuvioista, kun ei ole montaa tuntia kun vielä seikkaili Sohon hämyisillä kujilla, joten ehkä viisainta vaan zoomailla työasioita tää päivä..:D

törkeen makee fiilis! vaikken saanukkaa unta ku mietin naisasioita.
vesisade ja syksyn tulo piristää kummasti!
Eikä sekää pahenna asioita, että enää kaksi viikkoa töitä ja sitten kaksi kuukautta vapaata!
Bali, here I come!

huomenna kouluun!
en tiiä onks ilonen asia ku joutuu heräillä ja opiskella, mutta ainakaan ei turhan takia

vesisade ja syksyn tulo piristää kummasti!

Sama juttu mulla! Harvempi tykkää mutta musta alkusyksy on parasta aikaa kun kesään hiipii sellanen viileämpi syksyn tuulahdus, ilmakin tuoksuu jotenkin raikkaalta ja alkaa hämärtää jo illalla, kiva käydä lenkilläkin, polttaa sisällä kynttilöitä.. Syksy :dance1::piis::pano:

Tilasin tollasen Novo kännykän hintaan 45e.. Ja voin sanoo, että on aika hyvät ominaisuudet ja päihittää aika monet nokian huippu puhelimet, joista saa maksaa itsensä kipeäksi.
Kaikista huipuin juttu tossa on toi äänen muunnin ja taustamelut :)

Tilasin tollasen Novo kännykän hintaan 45e.. Ja voin sanoo, että on aika hyvät ominaisuudet ja päihittää aika monet nokian huippu puhelimet, joista saa maksaa itsensä kipeäksi.

Heiiiii! Pidän itse tuollaista elektroniikka-aiheista blogia ja on pitkään ollut mielessä tuollaisen Novon tilaaminen itsellekin, kun kerran on siitä pikainen artikkelikin tullut väsättyä! (Löytyy muuten tuon mun blogin yks artikkeli MBnetin päivän linkki kohdastakin tänään!! :dance:) Laita jotain kommenttia tai aloita vaikka uus threadi aiheesta Novo (jos vielä ei löydy) kun sen kotiin saat ja ehdit testailemaan, jookosta? Oliko ihan 1220 vai minkä mallin tilasit? Kiinnostais saada lisätietoa!

Jotta ei mee OFFTOPICiks niin tänään on iloista, että treeni kulkee ja kohta parturi leikkaa multa tukkaa pojes, on jo aika pehko alkanut muodostua! :D

Laturi piti tilata tietysti erikseen?
Tuliko edes akku mukaan?

Laturi piti tilata tietysti erikseen?
Tuliko edes akku mukaan?

Ei tule, paketti missä on laturi, 2 akkua ja kuulokkeet jne. maksaa sen 20€ lisää. Mutta on se silti halpa paketti ja tuntuu ainakin suhteellisen laadukkaalta vehkeeltä, mitä tuota keskustelua olen seurannut netin ihmemaailmassa.

Ylihuomenna on deadline erääseen aloittelevan tutkijan hommaan, kestäisi joulukuuhun. Sain kuulla, että työpaikka on räätälöity minua ja erästä kaveriani ajatellen. Jos jompikumpi siis hommaa hakee, niin saa sen varmasti. En ole ikinä ennen kohdannut työpaikkaa, joka olisi räätälöity minua varten. Siitä hyvästä ilmoitus tänne iloisiin asioihin.

Saas nähdä, haenko. Muitakaan hommia ei olisi luvassa, mutta samalla sitten pitäisi ottaa jatko-opiskelijan status. Mikä nyt ei ole huono asia, mutta on tavallaan jonkinlainen uravalinta, vaikka tekisi oikeita käytännön hommia samalla.

Maanantaina oli ratsastamassa, ens viikolla joogaan, ja sit kiipeilee jonnekkin luonnon seinälle.. Vähän siistii! Millonhan on vuorossa Hornetin ohjaaminen...? :lol2:

Tänään oli hyvä jalkakyykky ja hyvä HIIT, mutta muuten pikkusen laiska salitreeni.

Tänää oli viimenen työpäivä ja nyt pari viikkoa lomaa ennen opiskelujen alkua :)

Nyt on styylattu kuukaus. Niin jykevää on rakkaus:haart:

Sain uudet pizzat pienen väännön jälkeen ku ensimmäiset oli raa-at. Hyviä ovat, toivottavasti vaan ei tullu lisätäytteeks kreikkalaista jogurttia nyrpeän pizzanvääntäjän toimesta :O

Back
Ylös Bottom