Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

onnea :)

Tuli 1000e enemmän lomarahaa kun odotin:dance: kaiken lisäksi voitin 2000 plussapistettä k-kaupan arvonnassa...:D

Matkailuu, tänään viipuri, huomenna jyväskylä, lauantaina ehkä linnotusten yöhön. (yksin en kyl lähe, ralliin meen)

Tänään tuli 22v täyteen, tyttöystävä vie mut syömään. Sit se teki hienon kortin mulle ja saattaa vielä tulla guitar hero metallicakin lahjaksi :)

Huomenna sit soppaa, kun on kaverillakin maanantaina synttärit, niin ollaa viime vuosina yhdistetty meidän kemut.

Ei hemmetti, kait tää nyt sitten on iloinen asia tapasin viikko sitten aivan uskomattoman naisen olin 100% varma ettei hänen kanssaan tule mitään jatkoa :) (olen edelleen sitä mieltä että ollaan ihan eri tasoilla)

Nyt viikon sisään ollaan oltu yhdessä melkein ympäri vuorokauden ;) ja tuntuu että ei tuohon mimmiin kyllästy sitten millään,

Noh nyt sitten tänään neiti oli menossa kaveriporukan kanssa bileisiin joita oli odottanut aika kovasti jo pari kuukautta, yllättäen äsken kilahti puhelin ja neito ilmoitti että tuleekin mun luo ennemmin :)

edit: ei oo kyllä kuunaan tuntunut kukaan ihminen noin hyvältä joka suhteessa eikä varsinkaan koskaan ole ollut näin nopeasti tälläinen fiilis kenestäkään..

Matkailuu, tänään viipuri, huomenna jyväskylä, lauantaina ehkä linnotusten yöhön. (yksin en kyl lähe, ralliin meen)

Vittu että siisti reissu, Ihan helvetin siistiä nähdä ek (8, mökkiperä). Ihan vitun siistiä nähdä suurin idolini ikinä, Kimi Räikkönen 6 metrin päästä niiden tallipaikalla paviljongin huoltoparkilla, ihan helvetin siistiä käydä suomen 3. siistimmässä kaupungissa (tampere ja stadi ennen jkl:ää) ja ihan helvetin kiva reissu muutenkin!.

Ainoa puute retkessä oli että en päässy käymää legendaarisella monnarilla enkä tavannut ladybirdiä:(:(:(:(:

Mut muuten poislukien edellinen lause, oli hemmetinmoinen unelmareissu. Mä ajoin 130km/h tutkaan ohituskaistalla hartolassa paluumatkalla enkä silti saantu sakkoja, todella unelmareissu siis, oisin voinu menettää ajokortin:D tutka huolimatta ajoin 1h 45 minuuttiin 178 kilsaa.

Huomenna lasten kanssa linnanmäelle, ostin jo meille kaikille pikkuhupi rannekkeet valmiiksi prismasta niin saa vähän alennusta.

poika soitti äsken. Ex oli lähettäny lapset jo eilen taas maalle etten vaan vois tavata huomenna. Miks noitaa ei saa polttaa roviolla? Miks

poika soitti äsken. Ex oli lähettäny lapset jo eilen taas maalle etten vaan vois tavata huomenna. Miks noitaa ei saa polttaa roviolla? Miks

vastaavanlaista käynyt naapurille :( mä en ymmärrä mitä helvettiä nuo naiset kuvittelee, kun estävät lasta näkemästä isäänsä?

kuka noita nyt muka tajuaa. Korvatulpat on mainiot ei kuulu vaimon nalkutus tänä iltana:)

Eile oli Kuopiorockissa iha mahtava meno! Bändit oli hyviä ja meininki hyvä. Ens viikolla Jurassicrock, miten tää loma aina paranee loppua kohden.

Tuli selvitettyä viimesetki asiat ajokorttiin liittyen ja keskiviikkona rupean sitä suorittamaan :) A1-korttia siis.

Back
Ylös Bottom