Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pelkästään kaunis sää on viime aikoina tehnyt tosi iloiseksi.

Lisäksi äsken oli hyvä treeni ja kotimatkalla bussissa hymyilin vieressä istuvalle jätkälle ja sain kivan hymyn takaisin, vaikka olin tosi rumana liikenteessä.

Edit. Ainiin ja kermaviilin ja sipulin makuiset riisikakut tuorejuustolla ovat niin hyviä, ettei niitä syödessä voi mököttää.

Ihan jees kun sain jostakin päähän ruveta syömään terveellisemmin. Vähemmän rasvaa, enemmän kasviksia ja proteiineja. Kävin myös päivällä yli tunnin lenkin metsässä kävelemässä broidin kanssa. Vielä kun sais unta tänä yönä, kaksi yötä mennyt nukkumatta/ihme horroksessa. Tosin niihin on syynsä. Mutta pää-asiassa parempi fiilis. Kesälomakin alkaa ensiviikolla :)

Aurinko paistaa pilvettömältä taivaalta, vähän siivoilua ja sitte salille ja päivällä grillaamaan itseäni suloisen pienen grillimakkaran väriseksi tonne ulos ;)

Kesäloma, reippaan viikon extempore reissu Barcelonaan. Kone lähtee reilun kolmen tunnin päästä. Reppu pakattu (sisältää kahdet sukat, kalsarit ja t-paidan). Hyvä musa soi ja niin perkeleen hyvä fiilis :).

En mä tiiä mitä mä ees tuolla teen kun en kuumasta tykkää, mutta parempi sekin kun Helsingissä kesälomalla.

Piti oikein avata lomabisse :kippis1:

Kesäloma, reippaan viikon extempore reissu Barcelonaan. Kone lähtee reilun kolmen tunnin päästä. Reppu pakattu (sisältää kahdet sukat, kalsarit ja t-paidan). Hyvä musa soi ja niin perkeleen hyvä fiilis :).

En mä tiiä mitä mä ees tuolla teen kun en kuumasta tykkää, mutta parempi sekin kun Helsingissä kesälomalla.

Piti oikein avata lomabisse :kippis1:

Mene maailmanpyörään sinne kukkulan päälle, jolla Jeesus töröttää. Sinne pääsee metro-ratikka-rinnebussihissi(?) kombinaatiolla (kävellen olisit jo perillä). :)

Ihana kaupunki :haart:

Back
Ylös Bottom