Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Tein vuokrasopimuksen:). Heinäkuun puolesta välistä voi pikkuhiljaa kamoja muuttaa ja itse sitten elokuun lopulla kun koulu alkaa. Asuntovälittäjän kautta kävin katsomassa muutamaa asuntoa, mutta ne olivat suoraan 70-luvulta edelleen sisustaltaan. Laitoin lehteen ilmoituksen ja heti tärppäsi. Tässä asunnossa on todella hyvin suunniteltu tilavaksi, vaikka onkin vain 32m2. Täysin remontoitu, laminaattilattialla, pesuhuoneessa laatoitus, lasitettu parveke sekä uusi jääkaappi. Asunto on vielä hyvältä alueelta ja rauhallinen talo, joten mielellään aloittaa opiskelut syksyllä.

Eipä tarvitse ottaa ressiä tuosta enää, eikä pelätä että pakko muuttaa soluun.

AC/DC:n keikka keskiviikkona + juhannus, on kyllä helvetin hyvä viikko edessä!
Hei sä varastit mun ajatukset...:D... Vielä lisäksi ,että on rentouttavaa olla lomalla....

Saxon tulee Sonisphereen... joten sinne menen myös minä
I've Got to Rock (To Stay Alive) :rock:
banana_rock.gif
rock.gif

30-40 km/h yli rajoituksen eräänlaisessa ohitustilanteessa ja poliisit tulivat vastaan... mutta eivät pysäyttäneet! :dance:

Hyvää juhannusta kaikille poliiseille ja kiitos kun ette vieneet lomarahoja! :D

30-40 km/h yli rajoituksen eräänlaisessa ohitustilanteessa ja poliisit tulivat vastaan... mutta eivät pysäyttäneet! :dance:

Hyvää juhannusta kaikille poliiseille ja kiitos kun ette vieneet lomarahoja! :D
Jos se oli järkevässä paikassa ohitus niin suurimman sallitun nopeuden saa hetkeksi ylittää. *nusnus*
Hyvää juhannusta kaikille!

Jos se oli järkevässä paikassa ohitus niin suurimman sallitun nopeuden saa hetkeksi ylittää. *nusnus*
No johan on tuokin keksintö. Itsekö keksit vai kuulitko Esson baarista? Minäkin olen kuullut, että hipasusta ei pidetä ja tappaa saa jos se on vahinko. Ohitustilanteessa se nopeus ei vain saa nousta yli suurimman sallitun.

Elän ehdottomasti aikuisikäni onnellisinta aikaa nyt kun olen ollut ilman duunia jo kohta 2 kuukautta! Aamulla salille, päiväunet, puuhastelua ja ennen kaikkea hermot lepää. Seuraavan duunin hankin aikaisintaa syksyllä, jos vielä silloinkaan. Onneksi sain säästettyä sen verran työssä oloaikana, että edes päivärahojen odottelu ei stressaa!Taidan tästä lähtien viettää kaikki kesäni työttömänä ja raataa talvisin. Aivan luksusta kokkailla kotosalla Paul Ankan swingailujen tahtiin ja hoitaa avopuolison tenavia! Kannattaa kokeilla!:rock:

No johan on tuokin keksintö. Itsekö keksit vai kuulitko Esson baarista? Minäkin olen kuullut, että hipasusta ei pidetä ja tappaa saa jos se on vahinko. Ohitustilanteessa se nopeus ei vain saa nousta yli suurimman sallitun.

Jep, ei tuollaista sääntöä todellakaan ole (että saisi hetkeksi ylittää suurimman sallitun).

Todennäköisesti niillä ei vaan sattunut olemaan tutka päällä. Oli miten oli, ilonen oon ettei tullut sakkoa (ja lähtenyt kortti). :)

No johan on tuokin keksintö. Itsekö keksit vai kuulitko Esson baarista? Minäkin olen kuullut, että hipasusta ei pidetä ja tappaa saa jos se on vahinko.
Myönnän että olin väärässä. Olisi tuon vasta-argumentin nätimminkin voinut esittää.:jahas:

Kämppikset lähti lomalle, joten mulle jäi koko talo omaan käyttöön.

Myönnän että olin väärässä. Olisi tuon vasta-argumentin nätimminkin voinut esittää.:jahas:
Myönnän, että tuli turhan ärhäkästi vastattua. Sattuuhan noita väärinymmärryksiä.:piis:

Iloisena asiana se, että kerrankin on hieno keli, vaikka aika kylmää onkin. Lisäks sain kerrankin nukuttua "aamu-unet" postinjakolenkin jälkeen ja vedin melkein 3h unta palloon. Yleensä en pysty/jaksa päikkäreitäkään nukkua, koska mulla on pakko olla jotain tekemistä aina.

Eilen autoin poliisia saamaan mahdollisen rattijuopon pois liikenteestä. Siis seurasin sitä ja kerroin keskukseen ajo-ohjeita samalla. Onneks se ei hurjastellu, vaan ajo liian hiljaa. Tuli hyvä mieli.

-12pv lomat intistä
-9 palveluspäivää jälellä
-Sain kämpän mahtavalta paikalta hyvään hintaan
-Työt alkaa heti kun pääsen intistä
-Treeni kulkee ja tulokset nousee

Eilen autoin poliisia saamaan mahdollisen rattijuopon pois liikenteestä. Siis seurasin sitä ja kerroin keskukseen ajo-ohjeita samalla. Onneks se ei hurjastellu, vaan ajo liian hiljaa. Tuli hyvä mieli.

Vitun jätkä, sinäkö ne soitit:curs:

:D

No ei vaan, hyvä mielihän tosta tulee, näitkö kuskia? Oliko se oikeasti rattijuopon "näköinen" vaiko joku perus naavaparta joka ajoi liian hiljaa?

Joku Eestin rekkarissa oleva ukko se oli. En tiedä oliko se rattijuoppo vai muuten ihan sekaisin, mutta se ajo kiinnitti huomion samantien itäväylällä. Se ajo alle sallitun hyvällä maasturilla, jarrutteli ilman syytä, teki äkkinäisiä korjausliikkeitä ja ajo kaistan reunasta reunaan..

Onnnea ! Ja vielä hyvää saumaa sulla sattunu synttärit! Pidä järki päässä ja hyvää juhannusta Artemis_ ! :)

Sain yliopistosta pari vuotta himoitsemani opiskelupaikan, ja vieläpä melko selkeillä pisteillä. Kaiken lisäks vielä Helsingistä, niin tulee saamaan parasta opetusta koko maassa ko. alalla, eikä tarvi lähtee etsimään uutta kämppää. Syksyllä sitten starttaa, jee! :hyper:

- saa kolme aamua/ päivää nukkua niin paljon ko vaa jaksaa!
- suklaata
- puusaunaa
- hömppälehtiä
- koirat saa juosta ja uida vaikka 24h ympäri

:rock:

Sunnuntai iltana taas ruotuun..

Back
Ylös Bottom