Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

OMG! Löysin kämpän haluamaltani paikalta ja vielä Pakkotoiston kautta!
Huomenna jos kävis kyttäämässä sen, toivottavasti on hyvä!

:dance::dance2:

Ilmoitin miehelle halukkuudestani valmistumisen jälkeen muuttaa semiskutsaan, samalla paikkakunnalle, jossa mulla asuu iso osa perhettä, enkä saanut tyrmäystä, vaan toteamuksen että se ei ole pois suljettua.

Tuli niin puskista ja olen niin iloinen. Viimeisen vuoden ajan musta on tuntunut etten enää kestä asua Helsingissä, ja että tyytyisin paljon pienempäänkin paikkaan, missä olis mahdollisuus vaikka pieneen omakotitaloon. Valmistumiseen nyt menee iäisyys, mutta jos olen samaa mieltä vielä tuolloin, eipähän ainakaan tarvitse yksin muuttaa :)

Hyvä ruoka, parempi mieli....Tein Erinomaista jauhelihakastiketta ja keitin pari kiloa perunoita kyytipojaksi...:dance2:

Niin ja sitten olisi kohta, uusvanha vm-2004 volvo S80 (ajettu vasta 100 000km) alla...(Samanlainen valkoinen)
Volvo_S80_2_5T_Addition_EURO_11200_TAXFREE_car.jpg

Olen hemmetin tyytyväinen siitä, että Elisan ShopIT liikkeessä on töissä eräs helvetin terävä kaveri. Passi lähti auton kanssa varkaiden mukaan viimekuun lopulla. Nyt Elisan kaverin ansioista passi saatiin pois parilta narkkarilta ja viranomaisten haltuun. Mahtavaa toimintaa :thumbs:

Pitkästä aikaa ihan hyvä fiilis ja lääkitys ei tuo pahaa oloa :)
Ja meitille tulee 50/50% tod.näkösyydellä uus hauva. Aivan mahtava ja iso haukku :haart:

Ensimmäistä kertaa pariin kolmeen viikkoon uskalsin urheilla. Vamma ei kevyestä treenistä valittanut eikä tuollaisesta jumpasta nyt varmaan ole mihinkään, mutta joka tapauksessa kävin salilla. Vielä minä nousen.

- 18-vuotta mittarissa :kippis1:
- aamulla kirjalliset läpi, maanantaina inssi
- työvuoron jälkeen pieni kuohuviinipullo teki päivästä täydellisen :)

Vuokranantaja valitsi mut monesta hakijasta vuokralaiseksi. Ei paha kun näyttö oli ma ja olin tulossa suoraan Tampereelta Sauna Open Airista, ääni menneenä ja muutenkin kolmen päivän festarikuntoisena. :thumbs: Nyt on kyllä perkuleen hyvä fiilis. Tosi hyvällä paikalla, vuokrakin sellanen että ei täysin "vapailta" markkinoilta tollasta löydy. Omistaja halusi vuokrata oman alansa ihmiselle niin jotain hyötyä tietyn alan koulun käymisestä on. :dance:

Back
Ylös Bottom