Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Enkä ole nähnyt muijaa koko päivänä.
Se on todellakin iloinen asia! Ois voinut itsekin jättää näkemättä niin olisi välttynyt riidalta :(

Mutta jottei mene ihan offtopic niin tänään on tosi kaunis sää ja mulla on vapaapäivä! Kavereiden kanssa grillaan ja parille terassin lämpöön:kuola:

Vapise Lahti! Meikäläinen ottaa lennon torstaina ja saapuu kaupunkiin...siskon ylppärit lauantaina ja BILEET :dance2: Oon niin sikailun tarpeessa :D

Viikon sairasloma, vaikkakin itse syy siihen ei ole iloinen: olkapäässä jonkin asteen tulehdus eli ei yläkroppareenejä vähään aikaan....

11 viikon treenitauko takana, jota ennen kerran salilla viime viikolla, silti nousi tänään penasta 5kg vaille maksimit :D olin jo vaipumassa epätoivoon :)

Tänää meni C inssi läpi vaikka olin jo aika varma että perseelleen menee! :) Sainpa kesätöitäkin tän laman keskeltä postilta, lähteepä aerobine kunto taas nousuun punttia unohtamatta :puntti:
Vknloppuna ylppärijuhlia tiedossa, vois katkasta tän 3kk raittiuden :dance2:

- täytän tänää 25-vee
- Rovaniemi juna -> lentokone -> bussi Lahti
- nään pitkästä aikaa siskoni ja veljeni :haart:
- lauantaina :dance2:

I`m so happy!! Viikonloppuja kaikille!

Monia hienoja ja iloisia asioita:

-On ollut mahtavia säätiloja ja olen kovasti nauttinut istahtaa kotitalon pihapenkillä ja lueskella kaikessa rauhassa ympäristöä välillä katsellen.
-Sain oman alan (kesä)töitä, ja vaikka osa-aikaista onkin, niin on se silti jotain todella mahtavaa. Kuka tietää, ehkä jatkuu jopa syksyllä.
-Sain viimeinkin erään esseen palautettua ja olen toista pitkään rassannutta esseetä kirjoittanut ihan mukavasti, ettei ei siinä enää stressiä.

Liikunta maistuu ja kunto on parin kuukauden aikana noussut kohisten. Paino tippunut viitisen kiloa ja kohta joutuu hankkimaan lyhyemmän vyön :)

Sen lisäksi, tänä kesänä tiedossa 6 viikon kesäloma, eli heinäkuun 20pvä alkaa ja vasta elokuun 31pvä loppuu :)

Hahhah! Näin punttiksella yhden inttiajoilta tutun varusmiesjohtajan, joka luuli olevansa intissä aivan S-A-A-T-A-N-A-N kova jätkä! Jätkä puhui intissä itsestään mm. komppanian kovimpana runnuttajana, mutta oli todellisuudessa aivan täysi tissiposki. Jengi naureskeli selän takana kyseiselle pellelle, mutta eihän se sitä rooliaan tajunnut lopettaa. Noh, sitten se punnerrutti jengiä (ei voinut teettää enempää kuin 20 punnerrusta, kun ei se jaksanut ite enempää! :hyper:)

Noh, kyseinen "runnuttaja" tuli sitten punttikselle samaan aikaan, kun olin itse treenailemassa. Molemmat satuttiin samaan aikaan tekemään pystypunnerusta käsipainoilla. Tässä vaiheessa jamppa taisi tunnistaa meikäläisen, koska alkoi melkoinen show painojen kanssa. Vähän aikaa katselin kun se siinä touhusi niiden 12-18 kilon painojen kanssa (ts. keräili niitä siihen jalkojensa juureen). Yritti se tehdä yhden sarjan 21 kilon painoillakin, mutta eihän siitä mitään tullut. Edelleen oli näköjään ihan yhtä paskassa kondiksessa kuin intissäkin.

Näin sivusilmällä kuinka kyseisen jampan naama alkoi muistuttaa norsunvittua, kun aloitin itse tekemään sarjoja. En ole itsekään missä superkondiksessa (32 kilon käsipainoilla kutosia), mutta sen verran paremmassa kuitenkin, että sain kys. jätkän häipymään salilta! :D

Matkaan tarttu punainen Toyota Aygo +, 3ov, 1omistaja -08, vähän ajettu: 3000km. ilmastoinnilla, 2 renkaat , lohkolämmitin sisähaaralla jne. Ihan mukavaltahan toi tuntui ajaessa :)

Back
Ylös Bottom