Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Mut siirettiin äsken sellaseen työtehtävään, mitä oon odottanut jo 2-vuotta :dance: Kyllähän tätä on jo odotettukin :kippis1:

Ens viikolta peruttu aika paljon tunteja, ja muutenki osa loppu tähän viikkoon, niin vois melkei sanoo, lomaa pääsiäiseen asti muutamaa hassua tuntia lukuun ottamatta o/

Ostin kahen vuoden vipit.. ja Mike oli hereillä. Pari tuntii meni maksusta, että tulivat voimaan :haart:

Yhden kauniin naisen kanssa illalla syömään, elokuviin ja sitten meille saunomaan. Kannattaisiko ostaa jo liukkaria valmiiksi? :whip:

Sain siivousurakan tehtyä :dance: Pitkä lenkki koiran kanssa,nyt päikkäreille ja illalla tyttöenergialla yöelämään :dance2:

Kävi oikeita virpojia oven takana. Olivat laitaneet viimeisen päälle itsensä pääsiäisnoidiksi, kysyivät lupaa vielä ja sain pitää vitsatkin. Melkein ällösöpöä.
Muistaa pari vuotta sitten, kun ovikellon soidessa saattoi olla 15-vuotiaita normivaatteissa, pari KOIVUNoksaa kädessä lausuen "virvon varvon... ööh jotain" Anna rahaa!
Toisaalta kävi noita jehoviakin oven takana, olisi pitänyt kysyä mistä saivat rapun ovikoodin

Mä taas sorruin eilen kuukauden tauon jälkeen :( ja se vielä maistu prkleen hyvältä...noh jatkan nuuskalla tästä eteenpäin...

Joo mäki oon oottanu sitä että tupakansavu alkais haisee helvetin pahalta, niinkuin se vissiin normaalin ihmisen nenään haisee?

Mutta mitä nyt oon ollu tupakoitseven seurassa, niin sehän haisee erittäin hyvältä, jopa viettelevältä.
En silti aio sortua. Jos sen teen, epäonnistun ihmisenä..

Kävi oikeita virpojia oven takana. Olivat laitaneet viimeisen päälle itsensä pääsiäisnoidiksi, kysyivät lupaa vielä ja sain pitää vitsatkin. Melkein ällösöpöä.
Muistaa pari vuotta sitten, kun ovikellon soidessa saattoi olla 15-vuotiaita normivaatteissa, pari KOIVUNoksaa kädessä lausuen "virvon varvon... ööh jotain" Anna rahaa!
Toisaalta kävi noita jehoviakin oven takana, olisi pitänyt kysyä mistä saivat rapun ovikoodin

Täällä ei oo käyny ketään virpomassa. Jääpähän ainakin itselle reilusti pääsiäissuklaita ja suklaamunia:dance: aivan sama mistä ne hiilarit dieetillä ottaa!:hyvä:

Sain äsken ostettua kenttäliput Nightwishin Hartwall-areenan keikalle :dance2:

Oottelen tässä jo ens vkl 4pvä vapaita vaikka on vasta maanantai!:)

Lauantaina tai perjantaina ACS ja sit muuten vaan yleistä chillailua!:rolleyes:

Oli sellainen viikonloppu, että oksat pois! :haart: ja :D Vaikka Pekka Pouta sano, että tänään on sumuista, niin kyllä täällä paistaa aurinko!!! :dance2:

:haart:

Ei oikeen kokeeseenluku onnistu.

Back
Ylös Bottom