Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Oma kämppä, on mukavaa asua rauhassa ja kaiken lisäksi löysin vielä ihan hyvän salinkin tästä lähettyviltä. Nyt voi olla taas onnellinen jonkun aikaa.

1. Sain kysyttyä ihastustani :kuola: ulos, eikä edes nauranut päin naamaa.
2. Se lupas harkita, eikä edes käskenyt painua helvettiin vaikka niin pelkäsinkin :hyvä:
3. Oon toipumassa flunssasta. :thumbs:
ps. pienet ne on ilot mulla. :D

Fiilistelen vanhaa kunnon 77-punkkia, jota kuunnellut aina kohdusta asti suurella innolla. Mulla on niin laaja musiikkimaku että punkki on hetkeksi syrjäytynyt, mutta ai perkele että kuulostaa hyvältä tauon jälkeen :hyper:

(elämän pienet ilot parhaat ilot ;) )

Oon saanut hommattua tässä kuussa autoon ihan törkeenä uutta palikkaa, alkaa olemaan pikkuhiljaa mieleinen peli (Ei, se ei näytä amisrassilta. Aika kaukana siitä). Uudet talvirenkaatkin ruuvasin tänään alle.

Reenimotivaatio on nousujohteinen ja ruokavalio kans terveellisyyden kannalta.

Yleinen olotila parantunut kun on saanut nukuttua.

Ei harmita enää niin paljoa kuin ennen ja osaan iloita pienistäkin asioista.

Odotan kovasti työhaastettelukutsuja ja tuloksia...:)

PS. Vkl 20v synttärit Tahkolla! \o/

Voitin muutama päivä sitten Radio Rockilta vapaalippuja Finnish Metal Expoon. Tänään ja huomenna sinne siis! Löysin UFF:ilta etsimäni heleevetin hienon takin 5 eurolla. Ostin Heathen - Victims Of Deception ja Megadeth - Rust In Peace levyt joita luukutan kokkaillessani Lime-Kerma-Chili-Ananas-Kanaa. Aurinkokin paistelee. Täydellistä! :D

Poikaystävä tulee takas sukuloimasta. Ei olla nähty 2,5 viikkoon, eli en ole saanut 2,5 viikkoon. Tänään aion hyökätä sen päälle ja raiskata heti kun tulee ovesta sisään :haart:

Sain muijalta äsken tajuttomat kyydit :kuola: Ja eilen moottorikelkkaan uuden hihnan asennettua ja menee niin perkeleen hyvin :) Kohta kaupasta hakee illan sauna oluet ja sit kelkkailee :rock: Hyvä päivä pikästä aikaa

Ihanaa olla ihastuksissa :haart:ja saada vastakaikuakin vastakkaiselta:love: sukupuolelta:haart:. Ehkä tästä tulee:haart: jotain eikä :wall:tarvitse enää joka ainoaa päivää fantasioida exän:kakka: ja sen uuden aviomiehen:kakka: hakkaamisella/tappamisella/muulla henkeen,terveyteen tai omaisuuteen kohdistuvalla uhalla.

Äsken oli pikkasen WTF-tapahtuma. Muistattekos sen 17-vuotiaan Kiian Idols-kisasta joka pääsi aika pitkälle? Kaveri tuntee sen ja äsken se soitti mulle ja halus tavata mut! :wtf: Juteltiin aika pitkään niitä näitä puhelimessa ja nyt se halus nähdä. Asuu tuossa 6km päässä :D Pitäiskö mennä... :rolleyes:

Äsken oli pikkasen WTF-tapahtuma. Muistattekos sen 17-vuotiaan Kiian Idols-kisasta joka pääsi aika pitkälle? Kaveri tuntee sen ja äsken se soitti mulle ja halus tavata mut! :wtf: Juteltiin aika pitkään niitä näitä puhelimessa ja nyt se halus nähdä. Asuu tuossa 6km päässä :D Pitäiskö mennä... :rolleyes:
PITÄIS MENNÄ !!! :D

:offtopic:
Ja nyt alkaa kiireet duunissa helpottamaan. Pääsee kohta taas säännöllisesti omalle salille. Mites sun olkapää ?

Ei nyt ihan :lol2:

Tänään ilostuttaa pitkästä aikaa mun jalka. En tiedä yhtään mitä olen sille tehnyt, mutta tänään kävellessäni bussipysäkiltä himaan huomasin, että se "naksuu" jotenkin kävellessä. Ei satu eikä mitään, mutta tuntuu ensimmäistä kertaa pitkästä aikaa joltain muultakin kuin jäykältä. Taivuttaessa liikkuvuutta on tullut lisää, tänään koitin mennä kyykkyyn ja onnistuin melkein kokonaan (vrt. ennen meni paljon vähemmän ja polvi tuntui tosi jäykältä). Korkkareilla kävelykään ei enää tunnu missään. Näyttää siis vahvasti siltä, että olen onnistunut kaatumisillani edistämään murtuman luutumista/toipumista :D En tajua miten se on mahdollista, mutta toisaalta olenhan mä nyt lähemmäs 6kk jo kävellyt murtuneella reidellä ilman kipuja, eli kroppani ei lääkäreidenkään mielestä ole ihan normaali :D

Back
Ylös Bottom